wtorek, 18 lutego 2020

KARTOTEKA - K.N. Haner



Imię i nazwisko / Pseudonim: K.N. Haner

Informacja o autorze:
K.N. Haner to pseudonim polskiej autorki Katarzyny Nowakowskiej, która zaczęła publikować w 2015 roku. Tworzy powieści erotyczne oraz romanse, ale w jej książkach nie brakuje również elementów fabuły przypisywanych takim gatunkom, jak kryminał czy thriller. Okrzyknięta przez swoje fanki "Królową Dramatów", doskonale radzi sobie z opowiadaniem historii, które uwodzą polskie czytelniczki. Na swoim koncie ma kilkanaście bestsellerowych powieści i nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa. Prywatnie jest przepełniona pozytywną energią, otwarta i rodzinna. Kocha pisać, czytać i gotować.

1. Co najbardziej lubisz/doceniasz w życiu?
Najbardziej lubię to, że życie na każdym kroku mnie zaskakuje.

2. Ile książek masz na swoich półkach?
Nie liczyłam, ale na pewno kilkaset już się uzbierało.

3. Możesz zmienić świat, co robisz?
Sprawiam, by dzieci i zwierzęta nigdy nie cierpiały.

4. Jakie masz talenty?
Podobno mam talent do pisania, ale nie mnie to oceniać.

5. Skąd bierzesz pomysły na imiona dla bohaterów?
One same wpadają mi do głowy w momencie, gdy wymyślam daną postać. To taka synchronizacja wszystkich cech fizycznych, charakteru, a do tego zawsze musi pasować jakieś imię.

6. Jak wygląda Twój pokój (dowolny bądź ulubiony)?
Mój pokój na razie jest składzikiem kartonów z książkami, ale jak go urządzę będzie pięknym gabinecikiem, gdzie będę mogła pisać i rozmyślać do woli.

7. Co najbardziej lubisz robić w czasie wolnym? (Poza czytaniem i pisaniem).
Lubię gotować, słuchać muzyki i grać w planszówki.

8 .Co najbardziej lubisz jeść?
Uwielbiam włoskie dania. Makarony to moja słabość.

9. Jaki jest najważniejszy dzień w Twoim życiu, dlaczego uważasz że to właśnie ten?
Mam nadzieję, że jest on jeszcze przede mną 😊

10. Gdybyś miała jedno życzenie to poprosiłabyś o?
O to samo, co w pytaniu trzecim 😊


2 komentarze:

  1. Znam autorkę i lubię jej książki. Bardzo fajny wywiad. :)
    Obserwuję bloga i zapraszam również do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty