środa, 20 października 2021

KARTOTEKA - Emilia Szelest

 

Imię i nazwisko / Pseudonim: Emilia Szelest

Informacja o autorze:
Pochodzi z Sanoka, gdzie mieszka i pracuje. Na swoim koncie ma 6 książek, jedną napisaną w duecie z Eweliną Dobosz i 5 antologii. Kocha kawę, hokej, motocykle, książki i filmy. Pewnego dnia chciałaby napisać scenariusz do filmu.

1. Co najbardziej lubisz/doceniasz w życiu?
Spokój i harmonię. Naprawdę :) Chociaż to trochę paradoksalne, bo mówię, że lubię życie na pełnych obrotach :D Ważnym jest, by żyć w zgodzie z samym sobą. Jeżeli twoje wnętrze jest spokojne i harmonijne, wokół może panować sztorm. Wtedy wiesz, że sobie poradzisz ;) Więc, wracając do pytania. Doceniam w swoim życiu umiejętność kontrolowania własnych emocji, odpuszczania kiedy widzę, że coś nie ma sensu i dążenia do celu, kiedy go widzę.
Doceniam też moich przyjaciół i rodzinę, którzy to znoszą ;) 

2. Ile książek masz na swoich półkach?
Możemy udać, że tego pytania nie było. Regały się uginają, a ja przestałam liczyć…

 3. Możesz zmienić świat, co robisz?
To bardzo trudne pytanie. Chyba w tej kwestii jestem zbytnią realistką, bo wiem, że jedna osoba nie jest w stanie zmienić całego świata, ale… każdego dnia możemy zmieniać swój własny świat i siebie samych. I wtedy tylko od nas zależy, jak to nasze życie, ten „nasz świat” będzie wyglądał. Ja to robię. Codziennie zmieniam coś w sobie, staram się być lepsza na różnych płaszczyznach, a świat mi to moje nastawienie wynagradza. Kto wierzy w karmę, wie o czym mówię ;) 

4. Jakie masz talenty?
Poza pisaniem? Nie wiem ;) Lubię robić zdjęcia, ale to raczej nie talent, tylko zainteresowanie. Ale mam talent do pakowania się w kłopoty :D Bez dwóch zdań :D

5. Skąd bierzesz pomysły na imiona dla bohaterów?
Czasami mam wrażenie, że one same do mnie przychodzą. Kiedy pracuję nad sylwetką bohaterów, w głowie próbuje dialogi, jak brzmiałoby imię danej postaci. Niekiedy „kradnę” drugie imiona znajomym ;)

6. Jak wygląda Twój pokój (dowolny bądź ulubiony)?
W moim pokoju mam dużo książek i fotografii w ramkach. Lubię patrzeć i wspominać dobre momenty z mojego życia. No, a książki to wiadomo. Lubię też mieć kwiaty, a wieczorem zapalone świeczki, mam ich sporą kolekcję ;)

7. Co najbardziej lubisz robić w czasie wolnym? (Poza czytaniem i pisaniem).
Lubię robić zdjęcia miejscom, ludziom, ale lubię też podróże małe i duże oraz spotkania ze znajomymi.

8. Co najbardziej lubisz jeść?
Włoską kuchnię. Jestem w niej zakochana J

9. Jaki jest najważniejszy dzień w Twoim życiu, dlaczego uważasz że to właśnie ten?
29 listopada 2018r. – tego dnia dostałam maila z wydawnictwa, że są zainteresowani Niebezpieczną Grą. Wtedy uwierzyłam, że marzenia naprawdę się spełniają.

 10. Gdybyś miała/miał jedno życzenie to poprosiłabyś o?
O zdrowie. Tak długo jak będę je mieć, dam radę ogarnąć resztę ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty