wtorek, 17 września 2019

POZNAJ AUTORKĘ - Magdalena Kozioł




AKCJA – POZNAJ AUTORKĘ


Imię i nazwisko: Magdalena Kozioł

1. Jaka jest Twoja ulubiona książka/książki (maksymalnie trzy)?
Każda książka staje się dla mnie ulubioną, kiedy wnosi coś wartościowego do mojego życia.

2. A ulubiona piosenka?
Łąki pełne snów zespołu Bajm. To piosenka o marzeniach, a te są moimi drogowskazami w życiu.

3. Jakie jest Twoje najpiękniejsze wspomnienie?
Jest ich bardzo dużo, trudno mi się zdecydować tylko na jedno i nie wybiorę tylko jednego. To dla mnie niemożliwe. Każde wspomnienie, nawet to przykre, z perspektywy czasu, który upłynął, jest dla mnie piękne.

4. Kim jest osoba, która najbardziej Cię inspiruje?
Najbardziej inspiruje mnie mój mąż.

5. Jak zaczęła się Twoja przygoda z książkami, zarówno czytaniem, jak i pisaniem?
Moja przygoda z pisaniem książek zaczęła się od ciężkiej choroby mojego syna. Pisanie okazało się lekarstwem na skołatane nerwy i problemy, których wówczas doświadczałam. Aczkolwiek pisałam dużo, odkąd nauczyłam się pisać i pisanie nigdy nie sprawiało mi problemu. Czytanie książek rozpoczęło się u mnie szablonowo, czyli w szkole podstawowej.

6. Czy wydarzenia, które wydarzyły się w Twoim życiu wpływają na to o czym piszesz?
Jak najbardziej moje życiowe wydarzenia mają wpływ na to, o czym piszę. Uważam, że bez tego, czego doświadczyłam, nie mogłabym nic napisać. Dla mnie największe znaczenie ma przekazanie wartości w historiach, które tworzę. To wielka sztuka stworzyć powieść, która poruszy serce czytelnika, a to jest moim głównym zadaniem, które sama przed sobą postawiłam.

7. Gdybyś mogła zamieszkać w dowolnym miejscu na Ziemi – gdzie by to było?
Zdecydowanie Szwajcaria i myślę, że przyjdzie taki czas, że tam zamieszkam.

8. Gdybyś miała milion złotych, co byś z nim zrobiła?
Musiałabym się zastanowić. Nie mam pojęcia teraz, ale z pewnością kupiłabym sobie kilka błyskotek. 

9. Skoro życie jest takie krótkie, dlaczego nie robimy tylu rzeczy, które lubimy?
Ja uważam, że ludzie nie dają sobie prawa do robienia tego, czego lubią. Często nie robią czegoś ze strachu przed krytyką lub oceną. Sama przez to przechodziłam, więc wiem, co piszę. Zdarza się też, że brak funduszy powstrzymuje przed zrobieniem jakiejś fantastycznej rzeczy, a z drugiej strony lenistwo przed wysiłkiem, aby o takie fundusze się postarać. Ludzie są wygodni. Czasami wolą narzekać, niż wziąć się za działanie, zwłaszcza, jeśli znajdą towarzystwo, które też narzeka i użala się. Wtedy łatwiej deprecjonować wartość rzeczy, na którą nie chcemy się odważyć, nie mamy na nią środków lub nie mamy sił o nią zawalczyć.

10. Co robisz, gdy nikt nie patrzy? (To pytanie ma charakter typowo humorystyczny😊)
Śpiewam w samochodzie razem z ulubionymi piosenkami. J

Bardzo dziękuję za możliwość „przepytania” Cię. Mam nadzieję, że pytania nie były problemowe.
Życzę wszystkiego dobrego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty