wtorek, 17 listopada 2020

KARTOTEKA - Meg Adams

Imię i nazwisko / Pseudonim: Meg Adams

Informacja o autorze:
Urodziłam się na Śląsku i tu teraz mieszkam. Przez siedem lat mieszkałam w Krakowie, za którym wciąż tęsknię. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś wrócę tam na stałe. Pisać zaczęłam jakieś sześć lat temu, po przeczytaniu książek Pepper Winters i J.A. Redmerski. Dlaczego? Sama do końca nie wiem. Od zawsze miałam w głowie mnóstwo miłosnych historii, tylko nie sądziłam, że potrafię je spisać, a te książki były takim impulsem. Chociaż „Architektura uczuć” została wydana jako pierwsza, była moją chyba czwartą napisaną książką. Może kiedyś uda mi się wrócić i wydać wcześniejsze historie, ale to ciężkie, bo wciąż powstają nowe. Niedawno premierę miała moja druga powieść „Ochroniarz”, która zabrała mi ostatnie pół roku życia, ale jest też moją ulubioną historią z dotychczas napisanych.

1. Co najbardziej lubisz/doceniasz w życiu?
Spokój. Nie ma nic gorszego, niż gdy coś nas trapi. Gdy jesteśmy bezsilni. I oczywiście zdrowie moich bliskich i moje.

2. Ile książek masz na swoich półkach?
Kilkaset, nigdy dokładnie nie liczyłam. Po prostu pojawiają się kolejne. Nie kataloguję ich. Pamiętam wszystkie i nigdy nie kupiłam dwa razy takiej samej.

3. Możesz zmienić świat, co robisz?
Nie chcę takiej mocy. Ludzie sami powinni zrozumieć, że jest wiele rzeczy, które należy zmienić. Że krzywdzenie innych, w tym również planety jest złe.

4. Jakie masz talenty?
Nie wiem, czy można to nazwać talentem, ale mam nieskończenie wiele pomysłów. Uwielbiam wymyślać nowe historie. Jestem też całkiem niezła w rękodziele.

5. Skąd bierzesz pomysły na imiona dla bohaterów?
Przeszukuję Internet, aż coś wpadnie mi w oko. Czasami są to imiona, które coś dla mnie znaczą. 

6. Jak wygląda Twój pokój (dowolny bądź ulubiony)?
Chaos! Jestem bałaganiarą i gdyby nie mój maż zapewne utonęłabym w niepotrzebnych rzeczach.

7. Co najbardziej lubisz robić w czasie wolnym? (Poza czytaniem i pisaniem).
Spać! A tak poważnie to spędzać czas z bliskimi, szczególnie gdy przy okazji zwiedzamy nowe miejsca. W obecnej sytuacji najbardziej cierpię z powodu braku możliwości dłuższego wyjazdu.

8. Co najbardziej lubisz jeść?
Ze słodyczy najbardziej lubię pizzę ;)

9. Jaki jest najważniejszy dzień w Twoim życiu, dlaczego uważasz że to właśnie ten?
Jest ich kilka. Piękne zaręczyny we Włoszech, ślub, urodzenie dziecka i... oczywiście informacja, że wydaję książkę. Nie potrafię wybrać jednego. Życie to zlepek chwil, a te wyróżniają się na tle innych.

10. Gdybyś miała/miał jedno życzenie to poprosiłabyś o?
Zdrowie dla bliskich.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty