czwartek, 12 listopada 2020

RECENZJA „Korean Lifestyle Book” Abi Smith


RECENZJA „Korean Lifestyle Book” Abi Smith

O książce:
Data wydania: 14 października 2020
Kategoria: poradnik
Wydawnictwo: Burda Media

Opis książki:

Szczegóły

Przewodnik po koreańskim stylu życia.

Koreańska kultura zdominowała nasze rytuały pielęgnacyjne, domy, playlisty i programy telewizyjne.

Ten wszechstronny przewodnik pomoże ci:

odmienić codzienną pielęgnację
udoskonalić styl
odświeżyć wystrój domu
znaleźć nowy ulubiony koreański serial
odkryć nową muzykę
przygotować pyszne i zdrowe jedzenie

Koreańska kultura jest fascynująca, urozmaicona, ciekawa – i modna. Korean Lifestyle Book jest wszechstronnym źródłem wiedzy o koreańskim stylu życia. Dowiedz się, jak odmienić swoją codzienną pielęgnację za sprawą koreańskiej filozofii piękna. Poznaj najciekawsze trendy modowe i makijażowe prosto z Seulu. Naucz się, jak stworzyć we własnym domu pełną zieleni i światła minimalistyczną oazę. Odkryj swój nowy ulubiony koreański serial i skompletuj K-popową playlistę, która napełni cię nową energią. Dowiedz się, dlaczego koreańskie jedzenie jest takie pyszne i z czego wynikają jego dobroczynne właściwości. Przepięknie ilustrowany i pełen praktycznych wskazówek Korean Lifestyle Book przedstawia najpopularniejsze trendy rodem z Korei. 

Moja opinia:

Lubię poznawać nowe zwyczaje, kulturę, więc zdecydowałam, że sięgnę po ten poradnik, który traktuje o koreańskim stylu życia.

Przyciągnęła mnie okładka, która stawia na minimalizm. Piękne pastelowe odcienie, spokój, harmonia, czyli wszystko to, co kojarzy mi się z takimi klimatami.

Niniejszy poradnik został opatrzony pięknymi fotografiami, które zręcznie wprowadzają nas w klimat koreańskiego stylu życia.

Zostało tu poruszonych wiele sfer, a najbardziej z nich przypadła mi do gustu ta, która mówi o wystroju wnętrz, a zwłaszcza strona poświęcona kwiatom. Uwielbiam rośliny, stanowi to moją nową pasję, niemniej, każdy z tematów jest potraktowany bardzo powierzchownie. Wszystko zostaje rozwiązane w kilku zdaniach, więc nie ma możliwości poznania bliżej danego tematu.

Jest to typowo ogólnikowy przewodnik, który tylko porusza dane kwestie, nie skupiając się na nich dokładnie.

Poza wystrojem wnętrz poradnik traktuje o pielęgnacji ciała, kosmetykach, pojawia się również wątek o modzie, a nawet tamtejszej kulturze filmowej, czy też muzycznej, o której nie miałam najmniejszego pojęcia.

Spodobał mi się również wątek kulinarny, gdyż wraz z mężem lubimy gotować i z przyjemnością odkrywamy nowe smaki i tajniki przeróżnych kuchni. Niemniej tu również czułam niedosyt, chciałabym więcej, jednak całość dopełniły apetyczne zdjęcia, które w jakiś sposób zrekompensowały to, że ten temat również jest potraktowany w sposób „na szybko”.

Książka jest ciekawa, jednak spodziewałam się czegoś innego. Jeśli szukacie poradnika, który ma Was zainteresować, przyciągnąć i zmusić do poszukiwania informacji na dany temat – dobrze trafiliście. Jednak ja sięgając po poradniki liczę na literaturę, która w pełni zaspokoi moją ciekawość, a przynajmniej w większości. Tutaj tego nie otrzymałam, dlatego czuję niedosyt.

Piękne wydanie, ciekawa tematyka, jednak czegoś tu brakuje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty