poniedziałek, 12 kwietnia 2021

Reportaż "Niegrzeczne. Historie dzieci z ADHD, autyzmem i zespołem Aspergera" Jacek Holub


 "Niegrzeczne. Historie dzieci z ADHD, autyzmem i zespołem Aspergera" to zbiór historii dzieci opowiedzianych z perspektywy ich rodziców, nauczycieli, czy nawet ich samych.

Wypowiedzi te są autentyczne, dzięki czemu przyjemnie mi się je czytało. Zawsze mnie ciekawiło, co czują rodzice, zwłaszcza że pracuję z takimi dziećmi.

Ten reportaż zwrócił moją uwagę na to, z jakimi problemami borykają się rodziny, w których są nieneurotypowe dzieci. Odrzucenie rówieśnicze, wykluczenie społeczne, wyśmiewaniem, nazywanie rodziców nieudolnymi wychowawczo... To tylko nieliczne z przykładów.

Gorąco polecam wszystkim, którzy lubią literaturę faktu, bądź po prostu ciekawi ich ta tematyka.

Osobiście jestem tak zadowolona, że zacznę sięgać częściej po reportaże, czuję, że to gatunek dla mnie.

https://www.instagram.com/p/CMoodPPhFlr/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty