niedziela, 29 grudnia 2019

KARTOTEKA - moje odpowiedzi :)

Imię i nazwisko / Pseudonim: Agnieszka Nikczyńska-Wojciechowska/Książki takie jak my

Informacja o autorze: (Przykładowo: skąd pochodzi, jakie książki wydał, coś w stylu informacji, które są podawane na okładce książki)
Urodziłam się w Bydgoszczy, wychowałam w Świeciu. Aktualnie dzielę swoje życie między te dwa miasta, jednak swoją przyszłość wiążę z Bydgoszczą i tu możecie mnie najczęściej spotkać.

1. Co najbardziej lubisz/doceniasz w życiu?
Doceniam wszystko, począwszy od tego, że żyję, chodzę, mówię, aż po to, że mam cudowną rodzinę, masę książek i wiele innych udogodnień.

2. Ile książek masz na swoich półkach?
Ponad 1000, dokładnie nie jestem w stanie określić.

3. Możesz zmienić świat, co robisz?
Na początku dodaję mu barw, gdyż jestem wzrokowcem. Sprawiam, że woda będzie bardziej niebieska, drzewa i trawa bardziej zielona. Dodaj wszędzie więcej kwiatów w różnych kolorach.
Następnie staram się zaplanować, co warto byłoby zmienić. Czy mogę sprawić, aby ludzie byli lepsi? Jeśli tak, to to robię. Sprawiam, że nie ma na świecie głodu, bezdomności, chorób w tym uzależnień od alkoholu, elektroniki. 
Zlecam również budowę miejsc w których można spędzać marzenia oraz wielkich parków do rodzinnego spędzania czasu (nie, nie galerii ;) ) 

4. Jakie masz talenty?
O wszystkich nie powiem, gdyż nie do końca jestem ich pewna. 
Potrafię szybko reagować, gdyż tego wymaga moja praca. Zdecydowanie za swój talent uznam również cierpliwość, dobór metody do sytuacji. Na co dzień pracuję z dziećmi z orzeczeniem, więc talentami muszę sypać z rękawa. Śpiewanie, rysowanie, budowanie miast, czy inne, niekiedy mniej przyjemne rzeczy muszą być w zasięgu moich umiejętności.
Podobno mam też talent do irytowania ludzi, to jeden z tych talentów, których pewna nie jestem ;D

5. Skąd bierzesz pomysły na imiona dla bohaterów?
Zaczęłam pisać, o czym możecie się przekonać na wattpad, więc mogę odpowiedzieć na to pytanie. Najczęściej wybieram imiona, które po prostu bardzo mi się podobają i dobrze kojarzą. Później muszą one przejść przez akceptację mojego męża.

6. Jak wygląda Twój pokój (dowolny bądź ulubiony)?
Mam dwa typowo "swoje" pokoje i oba wyglądają podobnie (poza kolorystyką ścian). W obu znajduje się duże łóżko z szarym akcentem, meble z jasnego drewna i kilka półek na książki. Wiszące, stojące, wmontowane w łóżko. Gdzie się da! 
Również w każdym z pokoi (oddalonych o 50 km) znajduje się gitara i zdjęcia. Mam też słabość do kwiatów, zwłaszcza storczyków. Ah, i zapachowe świeczki, które można znaleźć na półkach, stole, biurku, szafce nocnej, nawet w szafie.

7. Co najbardziej lubisz robić w czasie wolnym? (Poza czytaniem i pisaniem).
Lubię spędzać czas z moimi bliskimi, ale to zbyt oczywiste. Bardzo chętnie chodzę z przyjaciółką na kawę do Maka, taka tradycja :D
Uwielbiam się uczyć, ciągle szukam nowych szkoleń i kursów i naprawdę, bardzo lubię tak spędzać swój wolny czas.
Hm, gram w grę online, od niedawna mamy PS4, więc może i w to się trochę wciągnę.
Postanowiłam również ruszyć na siłownię, dla zdrowia. Nie planuję schudnąć, bo nie mam z czego i bałabym się, że w końcu zniknę :D 
Lubię też malować, w domu mamy jeden obraz namalowany przeze mnie, jednak jest to bardzo czasochłonne. 
Bardzo lubię słuchać muzyki, natomiast nie oglądam telewizji. Jeśli już to maksymalnie 1,5 godziny tygodniowo, nie lubię, gdyż nie ma tam nic, co mnie interesuje. Aczkolwiek niektóre seriale na Netflix mnie wciągają i jak znajdę coś interesującego, to chętnie spędzam tak popołudnia. 

8. Co najbardziej lubisz jeść?
Słodycze!
I na tym odpowiedź mogłaby się skończyć, gdyż w sumie nic innego nie darzę aż tak wielkim zainteresowaniem.
Cukierki, czekolada. 
A odnośnie napojów uwielbiam lemoniadę i sok jabłkowy. Ah i nie lubię coli.

9. Jaki jest najważniejszy dzień w Twoim życiu, dlaczego uważasz że to właśnie ten?
To pytanie jest dla mnie najtrudniejsze, gdyż wiele z dni uważam za bardzo ważne. 
Myślę, że jednym z najważniejszych dni w moim życiu był ten, w którym dowiedziałam się, że mój brat nie żyje (zmarł zanim się urodziłam). Byłam wtedy dzieckiem, a mimo wszystko zrozumiałam, jakim szczęściem jest to, że ja mogę żyć. I dlatego staram się, aby każdy z moich dni był wartościowy.

10. Gdybyś miała jedno życzenie to poprosiłabyś o?
Zdrowie dla mojej rodziny.


2 komentarze:

Popularne posty