wtorek, 6 października 2020

KARTOTEKA - Małgorzata Falkowska

 

Imię i nazwisko: Małgorzata Falkowska

Informacja o autorze:
Włocławianka, mieszkająca na stałe w Toruniu. Pedagog specjalny ze specjalnością oligofrenopedagogika, surpodedagogika i terapia pedagogiczna. Autorka książek różnych gatunków m.in. romansów, new adult, kryminału.

1. Co najbardziej lubisz/doceniasz w życiu?
Może to głupie, ale przez sytuację na świecie związaną z pandemią przewartościowałam swoje życie. Podczas lockdownu doceniłam, jak ważny w życiu jest wybór partnera życiowego, który jest przede wszystkim przyjacielem. Kilkanaście razy powtarzałam mężowi, że cieszę się, że sama mogłam sobie wybrać męża, bo wciąż nie wszystkie kobiety na świecie mają do tego prawo. Doceniam zatem rodzinę, bo jest ich więcej niż tylko Wojtek i wolność wyboru, którą niestety rząd chce mi zabrać swoimi poczynaniami…

2. Ile książek masz na swoich półkach?
Mój mąż twierdzi, że za dużo 😊 a ja mówię, że jest na nie po prostu za mało miejsca.

 3. Możesz zmienić świat, co robisz?
Sprawiam, że każdy jest równy. Ne ma lepszych gorszych, silniejszych i słabszych.

 4. Jakie masz talenty?
Szczerze mówiąc to chyba tylko granie innym na nerwach. Nie uważam, żeby cokolwiek było moim talentem, bo wychodzę z założenia, że jak ja coś potrafię to inni także 😊

 5. Skąd bierzesz pomysły na imiona dla bohaterów?
O matko! Najlepiej robi mi się konkursy na moim fp na bohaterów. Ludzie chcą „być” w książce, a ja mam problem z głowy.

 6. Jak wygląda Twój pokój (dowolny bądź ulubiony)?
Szare ściany (w dwóch odmianach szarości), białe meble i dodatki w tych samych kolorach…czyli dla wielu nuda, a dla mnie nowoczesność połączona ze stylem skandynawskim.

 7. Co najbardziej lubisz robić w czasie wolnym? (Poza czytaniem i pisaniem).
Lubię spacery. Długie, takie żeby zrobić limit wyznaczonych kroków.

 8. Co najbardziej lubisz jeść?
To czego nie powinnam, czyli słodycze. Wszelkie lody, żelki, gumy rozpuszczalne, mentosy one tak cudownie wchodzą mi w tyłek, brzuch i cycki i po co to 😊

 9. Jaki jest najważniejszy dzień w Twoim życiu, dlaczego uważasz że to właśnie ten?
Uważam za ten dzień mój ślub. Tego dnia wszystko było przeciw nam, a ja i Wojtek i tak się nie poddaliśmy i nawet na filmie z tego dnia widać, że widzieliśmy w tym dniu tylko siebie, a o to przecież chodziło.

 10. Gdybyś miała/miał jedno życzenie to poprosiłabyś o?
Jako materialistka poproszę o główną wygraną w Lotto (10 milionów, by mi wystarczyło). Mogłabym wtedy pisać książki więc i Czytelnicy byliby zadowoleni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty