piątek, 26 lutego 2021

RECENZJA „Nieodpowiednia chwila” J. Harrow


RECENZJA „Nieodpowiednia chwila” J. Harrow


O książce:
Data wydania: 2 marca 2021
Liczba stron: 312
Kategoria: romans
Wydawnictwo: Zysk i S-ka

Opis książki:
Czy można być szczęśliwym kosztem innych?

Czy można kochać więcej niż jedną osobę?

Po wypadku Daniel dochodzi do siebie; on i Eve są wreszcie razem. Niestety nic nie trwa wiecznie. Niespodziewanie pojawia się Alice, była dziewczyna Daniela. Kiedy przeszłość przypomina o sobie, oboje są zmuszeni dokonać wyboru i podjąć decyzje, które nie dotyczą już tylko ich dwojga. Zaczynają nowe życie z dala od siebie.

Eve postanawia wyjechać. Zatrzymuje się u dawno niewidzianej cioci na wybrzeżu. W jej życiu pojawia się inny mężczyzna. Dziewczyna na nowo odkrywa siebie, poznaje ciepło, jakie daje rodzinny dom. Sielanka nie trwa jednak długo. Śmierć i kłamstwa zmieniają wszystko.


Nieodpowiednia chwila przedstawia dalsze losy bohaterów Nieodpowiedniej dziewczyny.

Moja opinia:

Czytałam wszystkie powieści J. Harrow, a na kontynuację jej serii bardzo czekałam.

Główni bohaterowie w końcu odnaleźli to, czego szukali – szczęście.
Ich związek jest stabilny, udało im się osiągnąć nawet wiele. Uwierzcie mi, ciężko nie napisać tu kilku słów za dużo, które mogłyby zdradzić coś istotnego dla fabuły.

Mogę zdradzić tyle, że wbrew temu, iż życie Eve i Daniela wydaje się sielanką, to będzie tu burzliwie. Pojawią się bohaterowie, których dobrze znamy z poprzedniego tomu, co mnie bardzo cieszy. Tak długo czekałam, aby wiedzieć, co dalej i w końcu się doczekalam!

W tej powieści nie zabrakło mi emocji, które czułam w pełni. Rozstanie głównych bohaterów było naprawdę mocne i szarpało za uczucia. Chociaż ksązde z nich starało się iść swoją drogą, to jednak ciągle napotykali przeszkody, które im to utrudniały.

Nowi bohaterowie również wiele wnieśli do tej historii, dali jej taką świeżość. Polubiłam ich, chociaż to główna para stała się moimi ulubieńcami. Największą sympatią od początku darzę Eve, chociaż bywały momenty, w których mnie irytowała. Najtrudniejsze były dla mnie smutne sceny z tą postacią. Żaden człowiek nie powinien doświadczać niektórych rzeczy, a Eve naprawdę otrzymała trudne rozdanie kart od losu. Jednak nie będę się nad nią dłużej użalać, bo to silna babka!

„Nieodpowiednia chwila” to powieść, w której widać miłość do tworzenia, wielką pasję do pisania, opowiedzenia swojej historii. Miałam niebywałą przyjemność poznania tej autorki osobiście i jej osobowość idealnie pasuje do jej twórczości. Jest spójna, spokojna, przemyślana, dynamiczna i wie, czego chce. Lubię ludzi, którzy nie boją się sięgać po swoje marzenia i cieszę się, że w moim rodzimym mieście mam tak utalentowaną pisarkę.

Nie mogę się doczekać kolejnych historii od J. Harrow, a Wam gorąco polecam zapoznanie się z tą serią oraz powieścią „Pozerka”.

Najnowsza powieść od J. Harrow to czysta gra na emocjach, w której nie brak wzruszeń, radości i wielu innych emocji. Rewelacyjna historia o miłości i przyjaźni, w której fabuła jest starannie przemyślana. Wciągająca, lekka i przyjemna. Bardzo polecam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty