środa, 30 grudnia 2020

PODSUMOWANIE ROKU 2020


 

PODSUMOWANIE ROKU 2020!

Najpierw książkowo, później będzie trochę „prywaty”.

Rok 2020 kończę, mając autografy 127 pisarzy/pisarek!
(Tu znajdziecie wszystkich autorów, których autografy posiadam -> kliknij)

Moją stronę na Facebooku lubi ponad 5500 osób, profil na Instagramie prawie 3000 osób, a na blogu jest już prawie 50 tysięcy wyświetleń!

Wiele nowych książek zagościło na moich półkach. Udało mi się nawet zdobyć kilka białych kruków J

W tym roku nawiązałam wiele nowych znajomości, nawet mam zdjęcie z niesamowitą osobistością! 
(Tak naprawdę to jestem tak sławna, że sama Małgorzata Falkowska chciała sobie zrobić zdjęcie ze mną).

Tu znajdziecie kanał Gosi -> kliknij

Napisałam książkę, która poleciała już do wydawnictw.

Dołączyłam do fantastycznej ekipy "Kobieca strona literatury" ♥

Czas na najlepsze książki tego roku!
Najpiękniejsza okładka:
-Falling fast i Flying high - Bianca Iosivoni
-Wieloświat - Anna Sokalska
Najlepszy romans:
-Miłosny blef - D.B. Foryś
-Na lodzie - Małgorzata Falkowska
-Mężczyzna z ogniem w sercu - Monika Joanna Cieluch
-Ari - Agnieszka Opolska
-Beloved - Corinne Michaels
- Maybe now - Colleen Hoover
Najlepszy thriller:
-Jej pierwszy błąd - Sandie Jones
Najlepszy erotyk:
-Ostry - Angela Węcka
-Tylko seks - Mira Gross
-Pole girl - Kinga Litkowiec
Powieść fantastyczna:
-A course so dark and lonely - Brigid Kemmerer
-A heart so ferce and broken - Brigid Kemmerer
Powieść komediowa:
-Debeściara - Ewa Pirce
Powieść muzyczna:
-Melodia serc - Ewelina Nawara, Justyna Leśniewicz
-Nie pozwól światłu zgasnąć - Ewa Pirce
Powieść zimowa:
-Nie byłaś grzeczna w tym roku - Anna Langner
-Serce w kopercie - Małgorzata Falkowska
Powieść mafijna:
-Capo - Julita Sarnecka
Nie czytałam jeszcze tak dobrej książki w tematyce mafijnej. Zapamiętajcie ten tytuł, premiera już 27.01!
Debiut:
-Solo - Anna Dan
-Uwieść ochroniarza - Katarzyna Kubera
-Nieodpowiednia dziewczyna - J.Harrow

Wciąż robię korekty i redakcje powieści, co naprawdę uwielbiam. Oprócz tego pracuję zawodowo, jako terapeuta.

Odkryłam swoją nową miłość – rośliny. Uwielbiam zieleń wokół siebie, lubię przesadzać kwiaty, kupować nowe. Poza tym one chyba lubią towarzystwo moich książek, bo pięknie rosną!

Obchodziliśmy z mężem 1 rocznicę ślubu.

Moi rodzice zamieszkali w tym samym mieście, co ja! W końcu mam do nich blisko, z czego bardzo, bardzo, bardzo się cieszę!

Dwie bliskie mi osoby uległy w tym roku poważnym wypadkom. W obu przypadkach, na szczęście, skończyło się tylko na gipsie i rehabilitacji.

Udało mi się zdobyć awans zawodowy ^^

Ten rok kończę bogatsza o nowe doświadczenia, książki, kubki, rośliny i gry planszowe.

1 komentarz:

Popularne posty