piątek, 2 kwietnia 2021

"Blade" Anna Wolf


 Blade - Anna Wolf

Opis:
Życie Blade’a kręciło się wokół klubu, braci i chętnych panienek. Zdecydowanie nie miał czasu nikogo niańczyć. A właśnie to go czekało, ponieważ obiecał koledze, że gdyby temu stało się coś złego, Blade zajmie się jego siostrą. Chociaż sam do końca nie rozumiał, dlaczego Marcus wybrał akurat jego.
Connie była przerażona, kiedy pewnego dnia w barze zobaczyła Blade’a. Zresztą podobne wrażenie wywarli na niej pozostali motocykliści. Nie miała pojęcia, czego ten mężczyzna od niej chce i dlaczego próbuje ją zmusić, żeby poszła z nim do klubu.
Życie Connie to jedna wielka katastrofa. Po śmierci brata została zupełnie sama, w dodatku z mnóstwem problemów finansowych. Jakby tego było mało, narwany i groźny członek motocyklowego bractwa nie chce dać jej spokoju.
Jeżeli Blade sądzi, że ona zostanie w tym pełnym rozpusty miejscu, bardzo się myli.

Moja opinia:

Czytałam kilka książek Anny Wolf i wszystkie były dobre, po prostu dobre, relaksujące.

Jak było w tym przypadku?

Tak samo, chociaż jest to powieść tej autorki, która podobała mi się najmniej i nie mam ochoty sięgać po kolejne tomy.

Ale ta książka nie jest zła, po prostu w momencie jej czytania szukałam czegoś hm... głębszego, widocznie trafiłam na nią w złym czasie.

Wielkim plusem była postać głównego bohatera. Blade to mężczyzna z miłością, z tajemnicami, które powoli będziemy odkrywać. Ten bohater przypadł mi do gustu, był ciekawy, fascynowały mnie jego losy.

Intrygująca fabuła to duży plus tej powieści, której akcja stopniowo nabiera tempa. Muszę przyznać, że nie nudziłam się podczas lektury, gdyż historia była zręcznie prowadzona, a wielowątkowość nie pozwalała mi na odłożenie tej powieści na regał. Przyznaję, że naprawdę wciągnęłam się w tę historię i czuję smutek, że ostatecznie nie jestem usatysfakcjonowana.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty