piątek, 22 października 2021

REWELACYJNE KSIĄŻKI DLA DZIECI!


 Na wstępie polecam bajki dźwiękowe, które skradły moje serce.
Piękne ilustracje, cudowne wydania i... dźwięki!
W każdej z książeczek znajdziecie 16 tematycznych dźwięków, pasujących do scen.


Jestem tak zauroczona tymi bajkami, że z pewnością kupię egzemplarze dla dzieci w rodzinie na święta.

W ofercie znajdziecie dostępne:



Bajki dźwiękowe zrobiły na mnie największe wrażenie, ale to nie koniec perełek od wydawnictwa, bo na salony wkracza... Bing!


Piękne opakowanie, niewielki format (można zabrać ze sobą do parku, na wycieczkę...). W opakowanie znajdziecie cztery książeczki, których tytuły prezentuję poniżej :) 


Bing się bawi
Bing mówi
Bing kocha
Przyjaciele Binga

Książeczki przypadną do gustu młodziutkim czytelnikom i fanom uroczego króliczka.
Na kartach tych pozycji znajdziecie kolorowe obrazki i niewielką ilość tekstu.
Książki są zarówno ciekawą formą nauki przez zabawę, jak i naprawdę atrakcyjną rozrywką, bo...


... można z nich ułożyć obrazek!

Wartości, jakie niosą za sobą książeczki:
- rozwój percepcji wzrokowej
- kształtowanie koncentracji
- rozwój inteligencji emocjonalnej
- rozwój inteligencji społecznej
- wartości: przyjaźń
- kształtowanie i zdobywanie umiejętności nazywania kolorów
- nauka wyrazów dźwiękonaśladowczych
- rozwój mowy
- kształtowanie poprawnej wymowy 
- pomysły na ciekawe spędzanie czasu z dzieckiem

Polecam, świetna zabawa dla najmłodszych i ich rodziców!


Czas na... BAJKI!


Uwielbiam serię "Bajki 5 minut przed snem" a z "Opowieści z większym dreszczykiem" dopiero się zaprzyjaźniam.

Druga z pozycji idealnie nada się dla dzieci, które lubią się bać. Podczas lektury można porozmawiać z dziećmi o emocjach takich jak strach, niepewność i wytłumaczyć, że są to emocje, które każdy z nas odczuwa i nie są one złe. Należy się z nimi oswoić. Z wykształcenia jestem pedagogiem i terapeutą i przyszło mi pracować z dziećmi w przedszkolu, miałam również możliwość pracowania z dziećmi o specjalnych potrzebach, głównie dziećmi autystycznymi. Dzieci to mali ludzie, którzy, tak jak my, uczą się świata. Mają szansę nauczyć się tego, co my - dorośli - im pokażemy. Warto już od małego przygotowywać je do życia w społeczeństwie i nauczyć, jak radzić sobie z emocjami, jakie emocje mogą spotykać na swojej drodze.

Strach nie jest niczym złym, pokażmy dzieciom, jak sobie z nim radzić - ta pozycja może być idealnym wprowadzeniem do rozmowy.

Bajki 5 minut przed snem to krótkie bajeczki, które niosą ze sobą wiele wartości. Mam już kilka pozycji z tej serii i na żadnej się nie zawiodłam. Polecam!


Wkraczamy do świata Muminków!


Od razu przyznaję, że jestem wielką fanką ruchomych książeczek, wprost je kocham!
Wielokrotnie służyły mi jako pomoc edukacyjna podczas zajęć w przedszkolu.
Książeczki uczą szanowania swoich rzeczy, delikatności. Rozwijają motorykę u dzieci, niekiedy wymagają staranności i dokładności, aby przesunąć obrazek.
Są bardzo atrakcyjne dla małych czytelników i stanowią świetną zabawę!



Wydawnictwo HarperKids ma wiele atrakcyjnych pozycji z ruchomymi obrazkami w swojej ofercie, gorąco zachęcam do zapoznania się z tymi książeczkami.
Polecam całą serię z przesuwanymi obrazkami z linii Akademia Małego Dziecka - rewelacja!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty