wtorek, 2 marca 2021

RECENZJA „Niewłaściwy facet” Anna Pamuła


RECENZJA „Niewłaściwy facet” Anna Pamuła

O książce:
Data wydania: 3 marca 2021
Liczba stron: 354
Cykl: Taniec nad przepaścią
Tom: 1
Kategoria: romans
Wydawnictwo: NieZwykłe

Opis książki:

Dwudziestosześcioletnia Sky czuje się spełniona zawodowo i prywatnie. Razem z Jayem, przyjacielem z dzieciństwa, prowadzi studio taneczne, które odniosło spory sukces. Co więcej, atrakcyjny biznesmen, z którym się spotyka, wydaje się prawdziwym księciem z bajki. Wszystko idzie gładko, dokładnie tak jak chciała.

Jednak wystarcza jedno spojrzenie ciemnoniebieskich oczu przystojnego nieznajomego, żeby w jej codzienność wkradł się chaos. Sky już nie wie, co jest właściwe, a co nie. W jej sercu i umyśle toczy się wojna.

W dodatku okazuje się, że nowo poznany mężczyzna świetnie tańczy. Sky wraz ze swoją ekipą zaprasza go do zespołu. W ten sposób Blue wkracza do jej życia, ale wbrew temu, co o nim myślała, on nie jest osobą, za jaką się podawał. Wkrótce kobieta zrozumie, że z tej znajomości wynikną same kłopoty.

Moja opinia:
Nawet nie wiem, co powiedzieć. To był tak dobry debiut, że zabrakło mi słów!

Sky i Jay znają się od zawsze, obecnie wspólnie prowadzą studio taneczne. Łączy ich cudowna przyjaźń.

Młoda kobieta jest związana z pewnym biznesmenem i chociaż jest szczęśliwa, spełnia swoje marzenia, to jest coś, a raczej ktoś, kto zburzy jej życiową harmonię. Kiedy w jej życiu pojawia się Blue, który jest tancerzem, wszystko się zmienia. Wraz z jego pojawieniem się, do jej życia wkracza niepewność. Sky nie umie poradzić sobie z tym, co się dzieje, gubi się w swoich myślach, uczuciach i sama już nie jest pewna, czego tak naprawdę chce.

Fabuła w tej powieści jest przemyślana od początku do końca. Autorka wiedziała, jaką książkę chce oddać w ręce czytelnika. Stworzyła powieść, która poza opowiedzeniem nam o pasji, wiągnie nas w swój emocjonalny świat. Ta książka to istny taniec na emocjach (gra słów jest w tym przypadku celowa). Uczucia, których doświadczamy podczas lektury mieszają się. Nie wiedziałam, co czeka na mnie na kolejnej stronie, jaką emocjonalną bombę tym razem autorka rzuci wprost w moje serce. Wraz z bohaterami śmiałam się, aby za chwilę uronić łzy.

Historia Sky i Blue jest wspaniała. Autorka wykreowała świetnych bohaterów, których ciężko nie darzyć sympatią. Polubiłam ich od początku i chociaż były momenty, w których nie rozumiałam ich postępowania, to patrząc na nich całościowo, wiem, że nie mam się do czego przyczepić, bo ich kreacja jest bardzo spójna. Poza tym, są bardzo realni, nie są sztywni, nudni. Wręcz przeciwnie. Ich zasady oraz cechy zostały jasno nakreślone i byłam w stanie poznać ich osobowości, przez co mogę stwierdzić, że gdyby byli realnymi osobami, chętnie bym się z nimi zaprzyjaźniła.

Moje serce skradł Jay. Cieszę się, że w swoim życiu mam równie fantastycznych przyjaciół, bo Jay naprawdę jest takim ideałem, świetnie odnajduje się w przyjaźni damsko-męskiej, jest lojalny. Bardzo wiele wniósł do tej historii. Takie postacie są bardzo potrzebne, bo nadają tempa akcji i uatrakcyjniają całą powieść.

„Niewłaściwy facet” to powieść wielowątkowa, w której znajdziecie pasję, a konkretnie taniec, znajdziecie tu niesamowitą przyjaźń, relację hate-love, miłość, złamane serce, niebezpieczeństwo i całą gamę wrażeń, emocji i… zaskoczeń!

Jeśli tak jak ja jesteście fanami muzycznych klimatów – trafiliście idealnie!





 

1 komentarz:

Popularne posty