czwartek, 27 września 2018

#RECENZJA
"Moja dusza pachnie Tobą" Aleksandra Steć

O autorce:
"Jestem silną kobietą. Ale nie jest to kwestia predyspozycji osobowościowych ani kwestia wyboru, raczej życiowych doświadczeń. Urodziłam się delikatna i krucha. To życie ukształtowało mnie na twardą kobietę. Nadal z mojego wnętrza wylewa się wrażliwość i chłonę każdą komórką piękno tego świata, wzruszając się tysiąc razy na minutę, ale wiem, że jest to zaleta, a nie wada. (...) Wiem też, że zawsze dam sobie radę w życiu. Czasem szybko pogodzę się z tym co mnie spotkało, a innym razem zajmie mi to dużo więcej czasu. Czasami przyjmę życiowe lekcje z pokorą, a czasem będę zbuntowana do granic możliwości. Ale wcześniej czy później - poradzę sobie. Trudności nie da się uniknąć. Jednak myślę, że najważniejsze jest żyć tak, żeby zawsze można było sobie powiedzieć: "Dałaś radę i zrobiłaś wszystko, co mogłaś, możesz być z siebie dumna"."

O książce:
Data wydania: luty 2017
Liczba stron: 148
Kategoria: publicystyka literacka i eseje
Wydawnictwo: Drukarnia Fastgraw Robert Ciesielski

Opis książki:
"Jesteś częścią mojej duszy/
Gdybym chciała w lustrze zobaczyć
odbicie swojego serca
- zobaczyłabym Ciebie."


Przyznam szczerze, że długo myślałam, jak zacząć pisanie tej recenzji. Nigdy wcześniej nie recenzowałam książek z kategorii "publicystyka literacka i eseje". Wobec tego, postaram się to zrobić najlepiej, jak potrafię.

Niniejsza publikacja jest zbiorem myśli autorki, krótkich, lub dłuższych wypowiedzi, cytatów, dotyczącym przede wszystkim tematyki miłości, życia, przyjaźni, szczęścia, nieszczęścia, świata i ludzi. Czyli wszystkiego, z czym spotykamy się każdego dnia.

"Nie możemy oczekiwać od ludzi, którzy boją się małego deszczu, że zrozumieją, co to znaczy przetrwać burzę."

Zawarte w tej cieniutkiej książce myśli trafiają wprost do serca, czytając część z nich, czułam się, jakbym była ich autorką. Odnalazłam w tych słowa własne uczucia, troski, czy tęsknoty.

"Kiedy robisz coś, co kochasz, nie zastanawiaj się nad tym jak ocenią to inni. Pomyśl o tym, że jeszcze nigdy żadna piosenka, czy książka nie podobały się wszystkim, mimo tego, że były wartościowe. Przecież nawet słoneczna pogoda nie zawsze podoba się wszystkim".

Jestem bardzo wdzięczna autorce, za propozycję zrecenzowania jej książek. Nie wiem, czy sama bym się zdecydowała na zagłębienie w ten gatunek, taki rodzaj twórczości. A naprawdę jestem oczarowana, Aleksandra Steć kupiła mnie w całości i jestem przeszczęśliwa, że mam jeszcze jej dwie książki na półce. Wierzę, że będą równie dobre.

Aleksandra Steć ma lekkie pióro i ogromną wrażliwość. W tej naprawdę niewielkiej książce znajdziecie całą gamę uczuć, przekazów, myśli do refleksji. Widać, że autorka włożyła w tę powieść całe swoje serce, duszę. Odsłoniła się przed nami na kawałki, sprawiając, że emocje zawarte w tej publikacji są realistycznie. Nie doszukacie się tutaj sztuczności, ani grama.

Chciałabym więcej takich książek, jej książek. I uwierzcie, że po części nie chcę przeczytać jej kolejnych książek, nie chcę mieć tego już za sobą. Bo mam świadomość, jak bardzo delektowałam się każdą stroną dzieła "Moja dusza pachnie Tobą". I wiem, że jeśli przeczytam pozostałe jej publikacje to będę chciała więcej i więcej. I na pewno sięgnę po każdą kolejną twórczość Aleksandry Steć.

Gorąco i szczerze Wam polecam ten pakiet uczuć i emocji, który autorka zawarła w swojej książce.
Naprawdę, sięgnijcie po ten tomik, zróbcie to dla swojej duszy, umysłu i serca, które zrelaksują się przy tej lekturze, zastanowią nad swoim życiem, a Wy docenicie, jakie ono jest piękne.
Jak warto jest żyć, otaczać się radością, szczerością, miłością, bliskimi. Jak warto spełniać siebie, swoje marzenia i po prostu być dobrym człowiekiem.

Serdecznie zapraszam Was na stronę autorki: http://aleksandrastec.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty