poniedziałek, 3 września 2018

#RECENZJA
Begin Again - Mona Kasten

O autorce:
"Mona Kasten urodziła się w Hamburgu w 1992 roku. Zanim rozpoczęła swoją przygodę z pisaniem książek, studiowała zarządzanie biblioteką. Mieszka razem z mężem i kotami, a także z nieskończoną liczbą książek w Saksoni. Jest miłośniczką kawy, w każdej formie, uwielbia długie spacery. Najważniejsze są dla niej dni, w których może pisać."

O książce:
Data wydania: 28 lutego 2018
Liczba stron: 352
Kategoria: literatura młodzieżowa
Cykl: Begin again
Tom: 1
Wydawnictwo: @Wydawnictwo Jaguar

Opis książki:
"On ustanawia zasady –
a ona łamie każdą po kolei.

Zacząć od nowa – to największe marzenie Allie Harper, dlatego przyjeżdża na studia do Woodshill.

I dlatego nie jest zachwycona, gdy musi wynająć mieszkanie razem z zarozumiałym buntownikiem Kadenem. Kaden White jest co prawda bardzo atrakcyjny, ale tak nieznośny, że Allie nie ma najmniejszej ochoty mieszkać z nim pod jednym dachem. Zwłaszcza gdy Kaden przedstawia jej listę zasad obowiązujących w mieszkaniu, z czego najważniejsza brzmi: między nimi nigdy do niczego nie dojdzie.

Allie jednak szybko dostrzega, że za surową fasadą Kadena kryje się o wiele więcej, niż widać na pierwszy rzut oka. I im lepiej go poznaje, z tym większym trudem ignoruje narastające

między nimi napięcie…"


Allie chce zacząć nowe życie na uczelni w Woodshill. Planuje wynająć mieszkanie i trafia na Kadena, buntowniczego chłopaka. Młody mężczyzna zaznacza, że pragnie utrzymać dystans we wzajemnych relacjach, co nie będzie łatwe. Allie jest osobą wrażliwą, emocjonalną.

Bardzo czekałam, aż będę mogła zabrać się za tę książkę i w końcu mi się udało. Nie nastawiałam się do niej w żaden sposób, nie wiedziałam, na co mogę liczyć. Ale... jestem bardzo pozytywnie zaskoczona, powieść naprawdę mi się podobała i jestem pewna, że sięgnę po kolejne tomy.

Autorka ma lekki styl pisania, wręcz komediowy. Jej opisy są barwne, a wydarzenia bogate w opisy. Postacie, które wykreowała nie są nudne, dają nam do myślenia.

Podoba mi się wątek przyjaźni w tej powieści, uważam, że był bardzo dobrze rozbudowany. Przyjaźń jest tu pokazana jako naprawdę wyjątkowa relacja.

Lubię, gdy bohaterowie są studentami, jest to moje naturalne środowisko :D
Przyznam, że autorka urzekła mnie niektórymi opisami a książkę uważam za udaną. Jest to dobra powieść, na którą można poświęcić czas i nie będą to stracone chwile.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty