sobota, 2 maja 2020

RECENZJA „Richard Bonett. Obsesja” B.K. Staron




RECENZJA „Richard Bonett. Obsesja” B.K. Staron

O książce:
Data wydania: 5 maja 2020
Kategoria: romans
Cykl: Possesion
Tom: 2
Wydawnictwo: WasPos

Opis książki:
Nanette po raz ostatni widziała Richarda dwadzieścia jeden dni temu. Po nocy, w której ją zranił, wróciła do domu i kolejny raz pozostała ze złamanym sercem. To, co wydarzyło się później, odmieniło ją. Dotychczas płaczliwa i strachliwa, teraz stała się silną i odważną kobietą, z uporem walcząc o to, co kocha.

Zrozumiała, że słowa wypowiedziane wtedy przez Richarda okazały się najlepszym, co mógł dla niej zrobić. Przez trzy długie tygodnie żałowała, że cokolwiek do niego poczuła. Gdy jednak pewnego wieczoru znów stanęła z nim twarzą w twarz, mroczny psycholog postanowił odzyskać zranioną kobietę udowadniając jej, że tylko razem zdolni są utrzymać to, co przepełnia ich serca.

Kiedy Richard zdołał przekonać Nanette do powrotu i przysiągł, że już nic nie zakłóci ich spokoju, Nanette odkryła jego mroczne tajemnice. Po raz kolejny ożyły minione obawy, a zatrzymany w jej sercu ból, znów powrócił.


Moja opinia:
B.K. Staron powraca z kontynuacją swojej debiutanckiej powieści!

Bardzo, ale to bardzo czekałam na tę kontynuację. Byłam ciekawa, co autorka wymyśliła i czym tym razem mnie zaskoczy.

W końcu się doczekałam, w dodatku mogłam przeczytać tę historię przedpremierowo!


Pierwszy tom zostawił mnie z takim niedosytem…
Bohaterka naprawdę ma za sobą wiele trudnych przejść, a decyzja, którą musiała podjąć w poprzednim tomie sprawiła, że dwoje ludzi ucierpiało. Bohaterka nie miała innego wyjścia, na szczęście w końcu mamy okazje się dowiedzieć, jak potoczą się dalsze losy tej bohaterki.

Richard bardzo się zmienił po rozstaniu, stał się człowiekiem zagubionym, trudnym, zaborczym. Zawładnęła nim obsesja na punkcie Nanette.

W drugim tomie dzieje się jeszcze więcej niż w pierwszym, co bardzo mnie cieszy. Podoba mi się, że mogę poznać dalsze losy dobrze znanych mi bohaterów i zobaczyć, jak wydarzenia z pierwszego tomu się na nich odcisnęły.
W ich zachowaniu widać wiele zmian, a akcja naprawdę mnie wciągnęła.


Nadal jestem pełna podziwu dla stylu pisania autorki, który jest spójny z tym, jaki otrzymałam w pierwszym tomie. Przyjemnie się czyta tę kontynuację, gdyż nie czuję przeskoku w odbiorze treści.
Całość jest spójna, logiczna, akcja przyspiesza, nie brakuje tu nowych wątków, tajemnice zostają rozwikłane.

Podoba mi się, że w tej książce jest trochę mroku, gdyż lubię takie psychologiczne zagrywki. Richard jest niebywale atrakcyjnym psychologiem, który ma wiele sekretów i ciekawą osobowość, która dodaje tej powieści takiego powera, napędza ją!

Jest to książka na jeden wieczór, która zrelaksuje czytelnika i sprawi, że zapragnie on więcej.
„Richard Bonett. Obsesja” jest powieścią dynamiczną, bardzo emocjonalną, wciągającą. Nie brak tu pożądania, niepewności, odrobiny szaleństwa i dużej dawki przyciągania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty