sobota, 2 maja 2020

RECENZJA „Śnieżka” Weronika Cichoń




RECENZJA „Śnieżka” Weronika Cichoń

O książce:
Data wydania: 7 maja 2020
Kategoria: literatura obyczajowa
Cykl: Śnieżka
Tom: 1
Wydawnictwo: WasPos

Opis książki:
Wiktoria nie należy do osób towarzyskich i nie cieszy się popularnością wśród znajomych. Nie ma przyjaciół, nie imprezuje, dobrze się uczy i ma plany na przyszłość. Skazą jej idealnego życia jest przeszłość, która nie pozwala o sobie zapomnieć. Wszystko się zmienia, gdy do jej pokoju wkrada się kot. A wraz z nim, Aleks – wytatuowany blondyn, niezbyt wylewny, bezczelny i oceniający po pozorach.

Życie dziewczyny nabiera tempa. Problem w tym, że demony przeszłości nie śpią, tylko cierpliwie czekają.



Moja opinia:
„Śnieżka” to debiutancka powieść Weroniki Cichoń, która rozpoczyna nowy cykl.

W powieści poznajemy Wiktorię, która przez swoje błędy z młodości znalazła się w takim momencie życia, który nie jest korzystny. Jest osobą, która unika ludzi, w pewnym stopniu jest samotna. Wszystko się zmieni, gdy do jej domu wpadnie… zwierzę.


Zarówno główna bohaterka, jak i tajemniczy Aleks zostali dobrze zarysowani. Ich relacja była budowana stopniowo, a towarzyszące jej napięcie i emocje wciągnęły mnie w ten wir wydarzeń, zmuszając, abym nawet na chwilę nie przerwała czytania.


Widać, że autorka wiedziała, co chce przedstawić czytelnikowi, gdyż fabuła jest spójna, akcja toczy się dynamicznie, a w książce nie ma zapychaczy. Ta powieść jest przemyślana, co naprawdę widać podczas lektury. Autorka prowadzi tę historię w równym tempie, całość utrzymana jest w jednakowym stylu, a logika postaci jest naprawdę dobrze dopracowana. Nie są to bohaterowie sprzeczni, mamy dobry zarys postaci i możemy je w dużym stopniu poznać, dzięki konkretnym opisom.

„Śnieżka” to powieść, która wielokrotnie mnie zaskoczyła!
Miałam jakąś wizję tej powieści, przemyślenia na jej temat, zwłaszcza związane z tytułem, który jest dość sugestywny, jednak autorka co chwilę mnie zaskakiwała, za co jestem bardzo wdzięczna.
Nie nudziłam się przy tej powieści, wręcz przeciwnie. Lektura upłynęła mi bardzo szybko i przyjemnie i cieszę się, że mogłam ją przeczytać przedpremierowo i wyrobić sobie zdanie na jej temat.
Z pewnością przeczytam drugi tom, na który już niecierpliwie czekam!



1 komentarz:

Popularne posty