środa, 12 lutego 2020

RECENZJA „Tylko bądź przy mnie” Laura Kneidl



RECENZJA „Tylko bądź przy mnie” Laura Kneidl

O książce:
Premiera: 22 stycznia 2020
Liczba stron: 440
Kategoria: romans
Cykl: Jednak mnie kochaj
Tom: 2
Wydawnictwo: Jaguar

Opis książki:
„Wyczekiwana kontynuacja „Jednak mnie kochaj”.
Bestseller Der Spiegel – wydarzenie roku w Niemczech.
Drugi tom znakomitej powieści o problemach młodych ludzi, o tym, jak trauma i stres potrafią złamać najtwardsze charaktery. I o tym, że można znaleźć pomoc u innych i siłę w sobie, by pokonać koszmary z przeszłości.

Ona boi się miłości.
Ale jeszcze bardziej boi się, że straci tego chłopaka...
Z Luką Sage była szczęśliwsza niż kiedykolwiek w życiu. Pokazał jej, co to znaczy ufać, żyć i kochać. Ale ciemna przeszłość Sage dopadła ją i zniszczyła wspólne szczęście.
Nawet po dramatycznym rozstaniu Sage nie może zapomnieć o Luce, bez względu na to, jak bardzo się stara. Każdego dnia odczuwa jego brak. Ale wtedy on pojawia się nagle u jej drzwi i prosi, by wróciła. Czy pomimo tego wszystkiego, co zaszło między nimi, mają szansę na nowy początek?”

Moja opinia:
„Tylko przy mnie bądź” to kontynuacja na którą naprawdę bardzo czekałam. „Jednak mnie kochaj” było jedną z moich ulubionych książek minionego roku, a zarazem świetnym debiutem!

Historia opowiedziana w pierwszym tomie była lekka, a zarazem poruszała trudne tematy. Autorka w literaturę młodzieżową, poza romansem, wplotła również wiele ciekawych tematów, które dają do myślenia. Bardzo podobał mi się ten zabieg, gdyż uważam, że warto w literaturze poruszać wartościowe tematy, o których ludzie nie chcą czytać w fachowych źródłach. Przemycanie ważnych treści do z pozoru lekkiej powieści to naprawdę dobry pomysł, za co doceniam autorkę.

Przechodząc do drugiego tomu, muszę przyznać, że Laura Kneidl wciąż trzyma poziom. Książka jest równie wciągająca, jak pierwsza część. Autorka operuje takim językiem, że łatwo wciąga czytelnika w wykreowany przez siebie świat. Powieści czyta się szybko i stanowią naprawdę dobrą rozrywkę dla czytelnika.


„Tylko przy mnie bądź” ukazuje nam Sage w jeszcze dokładniejszej perspektywie. Dokładniej poznajemy tę bohaterkę, której życie wciąż nie jest usłane różami.
Wciąż coś stoi na jej drodze do szczęścia, coś nie pozwala jej ruszyć dalej.
Tajemnice, umowa, która ją blokuje…

Nie będę Wam za dużo zdradzać, gdyż tę serię warto poznać samemu. Zarówno pierwszy jak i drugi tom są naprawdę genialne, chociaż muszę przyznać, że bardziej podobała mi się pierwsza część, odkrywanie tych postaci, poznawanie ich.

Niemniej, gorąco polecam całą serię, zarówno starszej młodzieży, jak i dorosłym czytelnikom. Uważam, że każdy znajdzie tu coś dla siebie, gdyż lektura jest wciągająca, emocjonująca, potrafi zrelaksować, a przy tym ma w sobie morały. Nie jest to tylko „czytadełko” z gatunku „przeczytaj-zapomnij”. Ta seria zostawia w człowieku jakiś ślad i długo zostaje w myślach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty