poniedziałek, 25 stycznia 2021

KARTOTEKA - Marcel Moss

 


Imię i nazwisko/Pseudonim: Marcel Moss

Informacje o autorze:
Marcel Moss to pseudonim tajemniczego autora facebookowego profilu ZWIERZENIE. Jego książki „Nie odpisuj” i „Nie patrz” podbiły listy bestsellerów i sprowokowały czytelników i internautów do gorących dyskusji na ważne tematy społeczne, takie jak przemoc fizyczna i psychiczna, „hejt” w Internecie czy samotność i anonimowość w sieci.

1. Co najbardziej lubisz/doceniasz w życiu?
Najbardziej lubię to uczucie beztroski, gdy wiem, że mogę robić tylko to, na co mam ochotę, ponieważ wywiązałem się ze wszystkich zobowiązań. 
Najbardziej doceniam zaś karmę, która jest stale obecna w moim życiu. Ciężka praca w końcu przynosi efekty, błędne decyzje się mszczą, a dobre uczynki prędzej czy później zostają wynagrodzone.

2. Ile książek masz na swoich półkach?
Niestety tylko 35, przy czym kilka to moje thrillery... Obiecuję, że poprawię ten wynik (śmiech).

3. Możesz zmienić świat, co robisz?
Jestem hipochondrykiem, więc zapewne usunąłbym ze świata wszystkie choroby.

4. Jakie masz talenty?
Szczerze mówiąc, nie wiem, ale jako przedszkolak pięknie rysowałem. Mama długo próbowała mnie zachęcić do udziału w kursie rysunku. Niestety bezskutecznie. Byłem strachliwym dzieckiem (śmiech).

5. Skąd bierzesz pomysły na imiona dla bohaterów?
Niektóre imiona wybrałem, by uhonorować moich najbliższych. Inne zaś nie mają większego znaczenia. Przeważnie staram się dobierać dla bohaterów dość pospolite imiona, by dodać powieściom realizmu i "pospolitości". 

6. Jak wygląda Twój pokój (dowolny bądź ulubiony)?
Mój pokój jest w moim stylu, czyli całkowicie minimalistyczny. Nie jestem fanem sprzątania, dlatego preferuję jak najmniej mebli (śmiech).

7. Co najbardziej lubisz robić w czasie wolnym? (Poza czytaniem i pisaniem).
Regularnie trenuję tenisa i jeżdżę na rowerze. Ponadto spotykam się z przyjaciółmi, a czasem nawet obejrzę jakiś film na Netflixie. Przed pandemią chodziłem zaś do kina nawet kilka razy w tygodniu. Film wygrywa u mnie z książką.

8. Co najbardziej lubisz jeść?
Gdybym miał wymienić trzy ulubione "smaki" na świecie, byłyby to Big Mac, Coca-Cola Zero i biała czekolada Milka. Niestety jestem uzależniony od niezdrowego jedzenia, dlatego muszę się bardzo pilnować.

9. Jaki jest najważniejszy dzień w Twoim życiu, dlaczego uważasz że to właśnie ten?
Myślę, że był to dzień, w którym opuściłem swoją rodzinną miejscowość i wyjechałem na studia do dużego miasta. Bardzo źle wspominam nastoletnie lata. Z drugiej strony gdyby nie te bolesne przeżycia, nie powstałaby moja najpopularniejsza książka - "Nie wiesz wszystkiego".

10. Gdybyś miała/miał jedno życzenie to poprosiłbyś o?
Koniecznie o wydłużenie doby do co najmniej 48 godzin (śmiech). Mam za dużo rzeczy na głowie i nie starcza mi czasu na pisanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty