piątek, 14 czerwca 2019


Najnowszy tomik poezji autorstwa Marty Świć zatytułowany "Skrzydła i drzazgi" został objęty moim patronatem medialnym.

Twórczość autorki od początku skradła moje serce i stanowi świetny sposób na odprężenie po stresującym dniu. 

Marta Świć w swojej twórczości opisuje różne rzeczy, niemniej można w nich znaleźć odniesienie do życia codziennego. Wiersze autorki można interpretować na przeróżny sposób, za każdym razem inaczej, odnosząc je do swojego aktualnego stanu emocjonalnego, czy sytuacji, w jakiej się znajdujemy. 

Wiersze autorki stanowią dla mnie inspirację, często motywują mnie do działania i sprawiają, że na mojej twarzy pojawia się uśmiech. Uwielbiam to poczucie nostalgii, jakie dają mi dzięki swojej przystępnej w odbiorze treści, oraz tematom, które autorka porusza. 
Język, jakim operuje autorka jest bardzo przystępny i malowniczy. 

"Skrzydła i drzazgi" to idealna lektura dla wszystkich miłośników poezji, polecam z całego serca :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty