wtorek, 26 lutego 2019


RECENZJA „Royal – Korona ze stali” Valentina Fast

O książce:
Data wydania: 13 lutego 2019
Liczba stron: 272
Kategoria: literatura młodzieżowa
Cykl: Royal
Tom: 4
Wydawnictwo: Media Rodzina

Opis książki:
Zmagania w pałacu dobiegają końca. Kandydatki wyruszają w objazd po Królestwie, a pod koniec tournée książę ma wyjawić swoją tożsamość. Tatiana miota się między uczuciem do Phillipa a przywiązaniem do Henry’ego. Dopiero wspólna wycieczka po Królestwie otworzy jej oczy – nie tylko w sprawach dotyczących jej poranionego serca, ale również prawdziwych planów króla…

Historia o świecie pod kopułą, miłości i odwadze, która zmierza ku intrygującemu finałowi.”

Moja opinia:
Bardzo się cieszę, że kolejny raz mogłam wkroczyć w bramy królestwa Vittery! Tym razem nasza bohaterka musi przejść przez kolejne etapy eliminacji, oraz wyruszyć wraz z młodzieńcami i resztą kandydatek w tournée po królestwie. Tatiana zobaczy, że nie wszystkim ludziom można ufać, oraz, że walka o koronę nie toczy się fair. Dla niektórych okaże się to bitwą na śmierć i życie…

Młodą dziewczynę dręczą miłosne rozterki oraz fakt, że stało się coś strasznego. Nikt nie chce jej wyjawić prawdy, a ona wciąż ma wiele pytań. W tym tomie niektóre relacje były niejasne, ale wszystko stopniowo się wyjaśniało. Główna bohaterka była bardziej zdeterminowana, zaczęła inaczej patrzeć na pewne sprawy i zaangażowała się w relacje przyjacielskie. Pragnęła dobrze spędzać czas w zamku, lecz nie wszystko szło zgodnie z planem.

Royal to seria, która potrafi wciągnąć czytelnika, ona uzależnia i sprawia, że nie możemy się oderwać, a strony uciekają w zawrotnym tempie, brnąc ku zakończeniu. Ten tom bardzo mi się podobał, było tu brutalniej, akcja toczyła się naprawdę szybko, a wydarzenia nie nudziły. Podobały mi się zwroty akcji, które zmieniały mój sposób myślenia i postrzegania niektórych spraw.

Royal to naprawdę ciekawa seria dla młodzieży, która potrafi przenieść czytelnika w inny świat i sprawić, że zapragnie w nim zostać na dłużej.

Czwarty tom bardzo mi się podobał i pragnę przeczytać kolejne, aby wiedzieć, jak dalej potoczą się losy bohaterów. Wiadomość o tym, kto jest księciem mnie nie zaskoczyła, ale pozwoliła zrozumieć niektóre zachowania pozostałych młodzieńców. Zdziwiłam się też decyzją mężczyzn o tym, kogo wybierają na żony. Tu tylko jedna para była oczywista, a słowa pozostałych młodzieńców… cóż, zaskoczyłam się.

Wciągnęłam się w ten baśniowy świat, któremu towarzyszy wiele emocji, wydarzeń, sytuacji. W którym mimo iż panuje reality show, oraz walka o koronę, to wszystko jest takie… zwyczajne. Często emocje biorę górę, tak, jak w życiu rzeczywistym. Twórczość Valentiny Fast pozwala mi się oderwać od codzienności i znaleźć w zupełnie innym świecie, który porywa mnie swoją lekkością i niezobowiązującą treścią.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty