sobota, 22 września 2018

“Bang” to pierwsza część trylogii “Czarny lotos”, którą Książki takie jak my objęło patronatem
O książce: Data wydania: 20 czerwca 2018 Liczba stron: 400 Kategoria: romans Seria: Czarny Lotos Tom: 1 Wydawnictwo: Wydawnictwo NieZwykłe
Opis książki: “ Mówią, że ten, kto mści się na drugiej osobie, traci część swojej niewinności. Ale ja nie jestem niewinna. Już od dawna. Zostałam okradziona z niewinności. Odebrano mi los, który był mi pisany. Duszę, z którą przyszłam na świat. Rubinowe serce osadzone w życiu pełnym nadziei i marzeń.
To wszystko odeszło. Przepadło.
Nigdy nawet nie miałam wyboru. Opłakuję tamto życie. Rozpaczam nad każdym „co by było, gdyby...”. Ale z tym już koniec. Jestem gotowa odebrać to, co zawsze mi się należało.
Jednak każdy plan ma jakiś słaby punkt. Czasem jest nim serce. “

Elizabeth został odebrany jej książę, opiekun, jedyny mężczyzna, którego kochała, jedyny rodzic - jej ojciec. Od tamtej traumatycznej chwili dziewczynka trafia do różnych rodzin zastępczych, aż ląduje u potworów. Poznaje tam Pike’a, który staje się jej prawdziwym przyjacielem w tym okrutnym miejscu.
Po ucieczce z horroru Elizabeth, już jako nastolatka wciąż nie potrafi poradzić sobie z przeszłością, planuje zemstę, w której każdy ma swoją rolę. Jej rola zapisana jest w imieniu “Nina”.
Author E.K. Blair wciąga nas w skrajne światy: wielką biedę i równie ogromne bogactwo. Pokazuje życie ludzi okalane kłamstwem i wplątanych w wielką intrygę, w której niektórzy są zwykłymi pionkami sterowanymi przez królową. Z tym, że gra toczy się o uwolnienie nienawiści i ludzkie życie. Ale co, gdy w grze zaczną pojawiać się uczucia? Jak zmienią się plany?
Autorka wykreowała bardzo intrygujące osobowości. Elizabeth jest mistrzynią aktorstwa, potrafi ukrywać swoje uczucia, udawać, ale nie zawsze. Czy tylko zemsta pozwoli jej się uporać z przeszłością?
Zakończenie jest okropne, jeśli musi się czekać na kolejny tom. Chciałabym go mieć od razu, bo naprawdę interesuje mnie co będzie dalej.
Szczerze polecam Wam tę powieść, bo ze względu na liczbę stron i ilość tomów, akcja ma szansę się rozwijać. W dodatku nie jest to banalny, lecz dosyć krwawy i zawiły romans. A coś takiego lubię, podobają mi się niestereotypowe rozwiązania, a takie tu znalazłam.

1 komentarz:

Popularne posty