sobota, 22 września 2018

Premiera: 25 maj 2018 Gatunek: literatura obyczajowa, romans Wydawnictwo: Editio Red Cykl: Seria Mafijna
Opis: “ Zakończenie bestsellerowej serii Królowej dramatów!
Nicole
Czasami jedna chwila już na zawsze odmienia nasze życie. Kto powiedział jednak, że powinniśmy poddawać się temu, co przyniósł nam los? Dlaczego nie możemy się zbuntować, powiedzieć dość i zrobić wszystko po swojemu? Może dlatego, że nie mamy na to sił? Wydarzenia ostatnich tygodni sprawiły, że nie poznaję samej siebie. W lustrze widzę zupełnie obcą kobietę. Jedynie czego pragnę, to zapomnieć o tym, co mnie spotkało. Niestety każdy dzień przypomina mi, że tak naprawdę nic nie znaczę. Nie mam nic. Nie mam serca. Duszy. Przyszłości. Teraz jestem przecież po prostu zwykłą dziwką.
Marcus
Dojdę do samych bram piekieł, by ją odnaleźć, i wyrwę ją ze szponów tego, który chce nas zniszczyć. Poświęcę wszystko, co mam. Oddam duszę, która znowu żyje właśnie dzięki niej. Zmieniłem się. Kiedyś wszystko, co robiłem, robiłem ze złości i poczucia niesprawiedliwości. Żyłem nienawiścią, pragnąłem zemsty na tych, którzy tak naprawdę nie powinni mnie obchodzić. Dobiłem do dna, a wtedy poznałem Nicole i to ona sprawiła, że zacząłem piąć się w kierunku światła. Teraz robię wszystko z miłości do tej jedynej. Nicole to moja miłość. Piekielna miłość. “
Jakbyś się poczuła, gdyby z dnia na dzień zabrano Ci wszystko na czym Ci zależy? Gdyby zabrano Ci poczucie bezpieczeństwa, zabito ludzi, których kochasz, pozbawiono Cię dziecka… a dodatkowo umieszczono Cię w „raju dla mężczyzn” zwanego domem publicznym. W obcym mieście, kraju, z ludźmi, których nie znasz.
Nicole jest załamana, uzależniona od narkotyków. Nie radzi sobie z rzeczywistością. Pomocną dłoń wysuwa do niej Diego, jeden z ludzi jej największego wroga. Czy kobieta może mu zaufać? Jakie intencje ma mężczyzna?
Nicole nie jest już niczego pewna, poza tym, że chce odzyskać swoje dziecko.
W zakończeniu tej emocjonalnej serii znajdziecie prawdziwy rollercoaster uczuciowy. Będziecie kibicować głównej bohaterce, by po chwili razem z nią płakać. Kasia Haner wprowadziła nas w brutalny świat mafii, w którym jednak każdy ma jakieś uczucia.
Czy osoba, której ufasz bezgranicznie naprawdę jest Twoim przyjacielem, a wróg wrogiem? Co jest ważniejsze, przyjaźń/rodzina czy pieniądze? Na te, jak i wiele innych pytań odnajdziecie odpowiedzi w tej niesamowitej książce.
Nie dajcie się zwieść pozorom, bo nie każdy okaże się tym, za kogo uchodzi. Będziecie równie zszokowani jak ja, gdy dobrniecie do zakończenia. Ta książka naprawdę jest rewelacyjna i moim zdaniem – nieprzewidywalna! Autorka robiła takie zwroty akcji, których zupełnie się nie spodziewałam. Dlatego z czystym sumieniem polecam Wam tę książkę, jak i inne książki tej autorki, bo naprawdę warto.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty