sobota, 22 września 2018

Ta książka skradła moje serce! Najlepsza komedia jaką w życiu czytałam! Nie mogłam się oderwać!
O autorce: Marta Matulewicz “ Mieszkanka małego ślicznego miasta, w którym dorastała i z którego wyjechała na dziesięć lat do Wielkiej Brytanii. Wróciła stamtąd z dwójką dzieci, mężem i z 89 kartonami rzeczy absolutnie potrzebnych.” Singielka w Londynie to druga książka tej autorki
O książce: Data wydania: 9 maja 2018 Liczba stron: 312 Kategoria: literatura piękna, komedia! Wydawnictwo: Wydawnictwo LIRA “Singielka w Londynie” będzie miała kontynuację, będzie druga część!
Opis książki: “ Perypetie Ewy w Londynie, czyli singielka w wielki mieście. Ciepła i zabawna opowieść o tym, że wszelkie przeciwności losu warto pokonywać z uśmiechem. “
Ewa jest zakręconą, młodą kobietą, która po bolesnym rozstaniu z narzeczonym opuszcza kraj i leci do swojej przyjaciółki. Zosia jest rudowłosą pięknością, nie ma szczęścia w miłości, jest znudzona swoją pracą, niesamowicie się cieszy z przyjazdu ukochanej przyjaciółki. Dziewczyny poznały się w trakcie studiów, ich przyjaźń przetrwała lata oraz kilometry rozłąki, w końcu się spotykają, z czego wynikną ciekawe sytuacje.
Londyn wita Ewę wieloma przygodami, co dostarcza czytelnikowi wielu pozytywnych wrażeń i całej masy śmiechu. Autorka wykreowała fantastyczną postać, która ma dobre intencje, a szczęście niekoniecznie jej sprzyja. Przeszkody czekają na każdym kroku Ewy, kobieta niechcący pakuje się w coraz zabawniejsze tarapaty, z których wychodzi różnie. Cierpi na tym nie tylko jej wizerunek, a także godność.
W nowym mieście Ewa szybko się odnajduje, zwiedza, poznaje nowych ludzi. Czy uda się jej spotkać tu także miłość, zyskać nowe przyjaciółki? Jednego jej nie można odmówić - jest pracowita i wytrwała w swoich postanowieniach.
Wydawnictwo jak zwykle niesamowicie się spisało, wspominałam już chyba przy każdej książce od Wydawnictwa Lira, że mają cudowne okładki. W tej również się zakochałam. Jest piękna, pozytywna i uwielbiam London Eye, które znajduje się za kobietą na okładce. Przeczytałam tę książkę w dwa dni (niestety człowiek musi jeść, spać i robić inne rzeczy, inaczej pewnie czytałabym bez przerwy). Naprawdę nie mogłam się oderwać od tej historii, a gdy już musiałam, to ciągle wracałam do niej myślami. Głównej bohaterki po prostu nie da się nie lubić! Autorka zauroczyła mnie historią Ewy, wciągnęła w jej pozytywnie zakręcony świat i oderwała od codzienności. Ta powieść była naprawdę dużym relaksem, oby więcej tak dobrych komedii.
Szczerze polecam każdemu. I niecierpliwie czekam na drugą część.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty