sobota, 22 września 2018

I po co ja to czytałam? Dlaczego nie czekałam na kolejną część? Ta książka jest naprawdę rewelacyjna!
Książkę napisały dwie autorki, to był ich debiut w twórczości w parach. Przyznam, że wyszedł niesamowicie.
O książce: Data wydania: 30 maja 2018 Cykl: Laleczki Tom: 1 Liczba stron: 350 Kategoria: thriller psychologiczny, thriller, kryminał, sensacja Wydawnictwo: Wydawnictwo NieZwykłe
Opis książki: “ Mroczna, seksowna, fascynująca seria thrillerów psychologicznych dla fanów takich autorek jak Penelope Douglas, Pepper Winters, Alessandra Torre i Lisa Hall. Kogo kocha Benny? Swoje małe, słodkie lalki. Póki są posłuszne i nie stają z nim do walki. Dba, by były piękne. Włosy im układa i na ich młode ciałka sukienki zakłada. A gdy noc zapada do zabawy przystępuje. Młodsza lalka uległa, starsza walczyć próbuje. Lecz kiedy ta ulubiona od niego ucieka, nie liczy się, że druga pozostać przyrzeka. Serce pęka mu z rozpaczy, oczy ma pełne łez, jego lalka musi wrócić, bądź jej życia nadszedł kres.”
Jade Phillips i jej młodsza siostra Macy zostały porwane w dzieciństwie na pchlim targu. Jade miała zaledwie 14 lat. A ojciec ostrzegał, że potwory czają się wszędzie i często mają ludzką twarz...
Benny, PRZEPRASZAM - Benjamin, to psychopata, chory człowiek, nienormalny, niebezpieczny, straszny, nieludzki. Więził swoje “laleczki” w celi na poddaszu, torturował je w przeróżne, okrutne sposoby. Ale je kochał, więc dlaczego jedna z nich postanowiła uciec? Przecież była jego ulubioną lalką...
Jade udało się uciec po kilku latach. Niestety zostawiła z potworem swoją siostrę, po którą pragnie wrócić. Kobieta podjęła wymarzoną pracę w policji, każde śledztwo w którym sprawa dotyczy zaginionej dziewczynki traktuje bgardzo osobiście. Wierzy, że w końcu uda jej się uratować ukochaną siostrę. W życiu prywatnym jest jej ciężko, ma narzeczonego, którego nie kocha, ale który daje jej poczucie bezpieczeństwa. Niestety jej myśli ciągle zaprząta Benny, czy uda jej się kiedyś uporać z dramatem przeszłości?
W wirze pracy towarzyszy jej arogancki, ale bardzo przystojny policjant, Dillon. Jako jedyny nie uznaje jej za wariatkę. Życie Jude jest w miarę stabilne do czasu, aż natrafia na trop Bennego. A może to on w końcu trafia na nią?
Szczerze polecam tę książkę wszystkim, którzy lubią dużo emocji, oraz pragną być zaskakiwani. Doświadczycie tu wielu emocji grozy, adrenaliny... Podobają mi się dobrze wykreowane postacie, nie gubiłam się w tekście, zwłaszcza, że bieżące wydarzenia różnią się od wspomnień czy myśli czcionką.
Autorki starannie przemyślały fabułę, co doceniłam dopiero na końcu książki, prowadziły mnie do samego końca według swojego toku myślenia. Poczułam się wręcz oszukana, że dałam się złapać w ich pułapki! Niesamowite, jestem tak szczęśliwa, że miałam ochotę, przeczytać tę książkę. Przeczytałam ją w dobę, co nie zdarza mi się zbyt często. Ale już kończę słodzić, po prostu kupujcie i czytajcie! Nie chcę Wam za dużo zdradzać, ale naprawdę warto przeczytać tę powieść. Ja już niespokojnie czekam na kolejne części. Chciałabym je mieć na już. Głównie dlatego, że zakończenie zwala z nóg i ma się ochotę rzucić tą książką za to, że kończy się w takim momencie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty