wtorek, 23 lipca 2019

POZNAJ AUTORKĘ - Katarzyna Zięcina



AKCJA – POZNAJ AUTORKĘ



Imię i nazwisko: Katarzyna Zięcina

1.  Jaka jest Twoja ulubiona książka/książki (maksymalnie trzy)?
Jest ich trochę, ale jednak chyba te są moimi ukochanymi <3 Ulgy Love,  November 9, Promyczek

2. A ulubiona piosenka?
Ed Sheeran – Thinking Out Loud – jest sentyment, gdyż teledysk do tej piosenki jest dla mnie dużą inspiracją.

3. Jakie jest Twoje najpiękniejsze wspomnienie?
Jedno z najpiękniejszych wspomnień, to narodziny córki, ten moment, gdy pierwszy raz ją zobaczyłam.

4. Kim jest osoba, która najbardziej Cię inspiruje?
Nie mam takiej konkretnej osoby. Bardziej inspirują mnie zdarzenia różnego rodzaju, które wpływają na mnie.

5. Jak zaczęła się Twoja przygoda z książkami, zarówno czytaniem, jak i pisaniem?
Czytam odkąd pamiętam. Zawsze wypożyczałam wiele książek w bibliotece, później zaczęłam gromadzić własną biblioteczkę. Z pisaniem było inaczej. Gdy byłam młodsza zdarzyło mi się napisać jakąś piosenkę, ale to by było na tyle i nigdy w sumie nie myślałam o pisaniu, aż pewnego razu, jakieś trzy lata temu w głowie zrodził się pomysł na książkę, który zaczęłam spisywać i nie mogłam przestać. Cudowna przygoda, której nie zapomnę.

6. Czy wydarzenia, które wydarzyły się w Twoim życiu wpływają na to o czym piszesz?
Tak częściowo wpłynęły, chociaż nie powiem jakie były to wydarzenia, ale nie było tego dużo. Teraz mam jednak pomysł na książkę, gdzie wydarzenia z mojego życia będą w dużej mierze częścią fabuły.

7. Gdybyś mogła zamieszkać w dowolnym miejscu na Ziemi – gdzie by to było?
Teraz to poszaleje z odpowiedzią, bo moja Jodłówka Tuchowska jest dla mnie takim idealnym miejscem, którego po prostu nie zmienię na żadne inne.

8. Gdybyś miała milion złotych, co byś z nim zrobiła?
Milion? Nie ukrywam, że jakoś bym sobie z nim poradziła. Kupiłabym te książki, które zawsze chciałam kupić, a zawsze coś wypadało. Wybrałabym się na zakupy, takie mocne zakupy. I po tym by euforia opadła he... Na pewno podzieliłabym się z bliskimi. Chciałabym też pomóc tym, którzy potrzebują tego bardziej niż ja... i otworzyłabym własny biznes, którym jak teraz się zastanawiam, byłaby restauracja.

9. Skoro życie jest takie krótkie, dlaczego nie robimy tylu rzeczy, które lubimy?
Bo się boimy, strach nas mocno ogranicza, a niestety później nie cofniemy czasu. Nie odzyskamy utraconych chwil. Stąpamy nie raz zbyt ostrożnie, zamiast dać się ponieść.

10. Co robisz, gdy nikt nie patrzy? (To pytanie ma charakter typowo humorystyczny😊)
Jem czekoladę, jak ja uwielbiam czekoladę, mogę zjeść całą naraz ;)

Bardzo dziękuję za możliwość „przepytania” Cię. Mam nadzieję, że pytania nie były problemowe. 

Życzę wszystkiego dobrego!

2 komentarze:

  1. Fajne ciekawostki o autorce. To lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu ja tez pochłaniam czekoladę jak taki mały odkurzacz ;p Z tą restauracją mnie zaskoczyłaś.

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty