poniedziałek, 29 lipca 2019



RECENZJA „Nowa laleczka” Ker Dukey, K. Webster

O książce:
Premiera: 14 sierpnia 2019
Liczba stron: 250
Kategoria: kryminał, thriller
Cykl: Laleczki
Tom: 3
Wydawnictwo: NieZwykłe

Opis książki:
Długo wyczekiwana kontynuacja bestsellerowej serii Laleczki!

BENNY POWRÓCIŁ!
Benny – złamany, samotny, obolały,
stracił ukochaną laleczkę, dom swój i dobytek cały.
Zraniony, choć wciąż żywy, na nowo się odradza,
poznaje kogoś innego, przyjaźń życie mu osładza.
Uczy się świata raz jeszcze, o przyszłość podejmuje walkę,
lecz jedno jest oczywiste – pora znaleźć nową lalkę.
Wtem ze starego cierpienia potworne myśli nadchodzą…
Benny chwyta za nóż. Koszmary znów się odrodzą.

Czy kiedykolwiek zdarzyło ci się zatracić tak bardzo, że zostałeś jedynie cieniem?
Czyham w ciemności, nie żyję. Egzystuję w tle, gdzie nikt nie zdoła mnie dostrzec.
Moja laleczka mnie zdradziła. Zabiła mnie na więcej sposobów, niż może to sobie wyobrazić.
Ja jednak wciąż czekam. Obserwuję. Pragnę.
Pewnego dnia powrócę, a ona odda to, co mi odebrała.
To zabawne, jak życie się czasem układa…”


Moja opinia:
Wszyscy myśleli, że najgorsze mają już za sobą. Jade i Dillon zaczęli wieść normalne, szczęśliwe życie, spodziewają się kolejnego dziecka. Jednak zdarzy się coś, co znowu rozbije ich życie na kawałki…

Benny wkracza do gry. Bardziej mroczny, porywczy. Pod wpływem Tannera staje się żądny rozlewu krwi, bezlitosny, zabijanie to jego chleb powszedni. Jego mroczna osobowość jest już poza wszelką kontrolą. Jednak jest coś, a raczej ktoś na kim mu zależy.

Beth. Znana jako Elizabeth to postać, której nie udało mi się zrozumieć. Bardzo naiwna, lekkomyślna i dziecinna bohaterka, która pragnie atencji, uwagi i zdecydowanie jest rozchwiana psychicznie. Niemniej, jej psychoza dodaje tej książce akcji, gdyż takiej postaci jeszcze tu nie było!

W tej części poznajemy wielu ciekawych bohaterów, z których Kami stała się moją ulubienicą. Porywcza, silna, waleczna. Nie raz zaszła Bennyemu za skórę. Siostra Beth to również ciekawa postać, z pewnością bardzo logiczna, poukładana.

Akcja w tym tomie była bardzo wciągająca i od początku brnęliśmy na granicy szaleństwa. Benny stał się prawdziwym potworem bez skrupułów. Od takiej strony go jeszcze nie znałam, a jego relacja z Tannerem mnie zaskoczyła.

Autorki napisały powieść, która jest dla czytelników o mocnych nerwach. Jeśli uważacie dwie poprzednie części za straszne, to ta jest jeszcze gorsza, zaufajcie mi. Najbardziej brutalny z dotychczasowych tomów! Niejednokrotnie musiałam odłożyć tę powieść i zastanowić się, czy naprawdę dobrze widzę? Co kierowało autorki! Brr, ich fantazje muszą być naprawdę mroczne, a ich wyobraźnia doprawdy mnie przeraża.

„Nowa laleczka” to powieść o młodzieńczej naiwności, szaleństwie, chorej miłości, potrzebie bycia kochanym, o pragnieniu bezpieczeństwa, która kierowana jest tylko do dorosłych czytelników o bardzo mocnych nerwach.
Jeśli lubicie takie klimaty to polecam.
Warto dodać, że aby historia była spójna należy przeczytać poprzednie tomy.

1 komentarz:

Popularne posty