wtorek, 16 lipca 2019

Poznaj autorkę - Anna Dąbrowska


AKCJA – POZNAJ AUTORKĘ

Imię i nazwisko: Anna Dąbrowska

1.  Jaka jest Twoja ulubiona książka/książki (maksymalnie trzy)?
Mam wiele ulubionych książek. Kocham chyba wszystkie Brittainy C. Cherry, ale wielki sentyment wciąż czuję do Zmierzchu, która natchnęła mnie do pisania.

2. A ulubiona piosenka?
Shallow – Lady Gaga & Bradley Cooper (bezapelacyjnie!) Chyba na żadnej piosence nie wylałam tylu łez…

3. Jakie jest Twoje najpiękniejsze wspomnienie?
Chyba najpiękniejszymi wspomnieniami były narodziny moich dzieci. Pierwsze przywitanie się z moimi kruszynkami, na zawsze wyryło ślad w moim sercu – ten najpiękniejszy ślad.

4. Kim jest osoba, która najbardziej Cię inspiruje?
Nie mam jednej osoby, która mnie inspiruje. Jestem zdania, że każdy człowiek jest wyjątkowy i posiada w sobie cechy, które mogą stać się inspiracją.

5. Jak zaczęła się Twoja przygoda z książkami, zarówno czytaniem, jak i pisaniem?
Czytam odkąd tylko pamiętam.
Piszę, bo chciałam to robić od trzeciej klasy szkoły podstawowej. Pamiętam jak założyłam sobie zeszyt z gładkimi kartkami i zapisałam tylko pierwszą stronę… Miała być to powieść fantastyczna. Jako nastolatka codziennie pisałam pamiętnik, ale myślenie o pisaniu, tak na poważnie, zaczęło się tuż po urodzeniu pierwszego dziecka, kiedy w chwili odprężenia czytałam „Zmierzch”. Pomyślałam wtedy, że też chciałabym znaleźć w sobie tyle odwagi by stworzyć coś swojego. Jak widać marzenia się spełniają.

6. Czy wydarzenia, które wydarzyły się w Twoim życiu wpływają na to o czym piszesz?
Jest jeden temat szczególnie mi bliski, ale chyba nie odważę się na tyle obnażyć by o nim napisać.  Poza tym wpływ na moje pisanie ma wszystko – muzyka, usłyszana rozmowa, jakaś chaotyczna myśl…

7. Gdybyś mogła zamieszkać w dowolnym miejscu na Ziemi – gdzie by to było?
Warszawa – miasto chaosu.

8. Gdybyś miała milion złotych, co byś z nim zrobiła?
Na pewno zainwestowałabym część pieniędzy tak by zabezpieczyć przyszłość moich dzieci. Pewną sumę przeznaczyłabym na pomoc chorym dzieciom.

9. Skoro życie jest takie krótkie, dlaczego nie robimy tylu rzeczy, które lubimy?
Gdyż nie wystarcza nam sił po trudach dnia. Gdyż z czasem brakuje nam odwagi bądź zaplecza finansowego. Powodów może być dziesiątki, dlatego jestem zdania by cieszyć się z tego, co trwa teraz.

10. Co robisz, gdy nikt nie patrzy? (To pytanie ma charakter typowo humorystyczny😊)
Patrzę na kogoś, kto na mnie nie patrzy.

Bardzo dziękuję za możliwość „przepytania” Cię. Mam nadzieję, że pytania nie były problemowe. 
Życzę wszystkiego dobrego!


Życzę wszystkiego dobrego i zachęcam by nie bać się marzyć! Trzeba próbować je spełniać i nie słuchać innych, tylko słuchać samego siebie!

1 komentarz:

Popularne posty