poniedziałek, 22 października 2018

RECENZJA "Drugie życie Izabel" J.A. Redmerski

O autorce:
J. A. Redmerskii  to bestsellerowa autorka i laureatka New York Times, USA Today i Wall Street Journal, która żongluje różnymi gatunkami. Rozpoczęła autopromocję w 2012 roku, a później wraz z sukcesem THE EDGE OF NEVER, podpisała kontrakt z Grand Central Publishing / Forever Romance.

Jessica jest twórcą hybrydowym, który oprócz pracy z tradycyjnym wydawcą kontynuuje również autopublikację. Portugalskie prawa do jej popularnej serii zbrodni i suspensu, In the Company of Killers, zostały już odebrane przez jednego z największych wydawców w Brazylii.

O książce:
Data wydania: 26 września 2018
Liczba stron: 332
Kategoria: thriller, kryminał, romans
Cykl: W towarzystwie zabójców
Tom: 2
Wydawnictwo: Wydawnictwo NieZwykłe

Opis książki:
"Zdesperowana, by wieść życie u boku płatnego mordercy, który pomógł jej uciec z niewoli, Sarai postanawia na własną rękę wyrównać rachunki z okrutnym sadystą, Arthurem Hamburgiem. Jednak brak doświadczenia w zabijaniu sprawia, że jej plan spełza na niczym, a ona sama ledwo uchodzi z życiem.
Lekkomyślne decyzje Sarai sprowadzają ją na ścieżkę, z której nie ma odwrotu. Dlatego stawia Victorowi ultimatum: albo nauczy ją zabijać i da jej szansę na przeżycie w okrutnym świecie, do którego chce przynależeć, albo pozwoli, by sama zrealizowała plan zemsty, nie zważając na konsekwencje. Victor wie, że Sarai nie stanie się bezwzględną zabójczynią z dnia na dzień, postanawia więc udzielać jej lekcji. Ich skomplikowana relacja staje się coraz to bardziej zażyła.
Gdy prawa ręka Arthura Hamburga, Willem Stephens, zaczyna deptać Sarai po piętach, dziewczyna zdaje sobie sprawę, że porwała się z motyką na słońce. Mimo to, przyjmując rolę Izabel Seyfried, wciąż ma w rękawie kilka śmiertelnych sztuczek, które zapewnią jej miejsce u boku Victora.
Izabel czeka jednak test, który może zniszczyć wszystko, na co tak ciężko pracowała i podać w wątpliwość zarówno jej decyzję o prowadzeniu tak niebezpiecznego życia, jak i zaufanie do Victora Fausta."


"Za zamkniętymi drzwiami, kiedy ja i on jesteśmy sami, jest innym człowiekiem. Kocha mnie nie musząc tego mówić. Wielbi mnie, nie musząc tego udowodnić ... Jestem jedyną duszą, którą kiedykolwiek wpuścił całkowicie do swojego życia. I jedyną, której nigdy nie pozwoli odejść."

"Drugie życie Izabel" to kontynuacja mrocznej powieści pod tytułem "Zabić Sarai".

W tej części główna bohaterka przeradza się w prawdziwą wojowniczkę, która jest żądna zemsty. Pragnie zniszczyć tego, kto ją skrzywdził, jednak nie zdaje sobie sprawy z faktu, że jest zbyt mało doświadczona, aby pozbyć się swojego oprawcy.

"Żyjemy na granicy śmierci, ale wierzę, że właśnie tak miało wyglądać moje życie. Bo choć może dziwnie to zabrzmi, w towarzystwie zabójców czuję się najbezpieczniej."

W "Drugie życie Izabel" akcję odbieramy z dwóch perspektyw, Sarai oraz Victora, który na prośbę kobiety ma nauczyć ją zabijać. Postać mężczyzny jest bardzo dobrze wykreowana, jest on barwną postacią o intrygującej osobowości. Bardzo podobał mi się zabieg, dzięki któremu mogłam poznać wydarzenia również z jego perspektywy, poczuć jego emocje i zobaczyć rzeczywistość jego oczami. Victor to postać, która bardzo mnie do siebie przekonała już od samego początku, dlatego cieszę się, że w kontynuacji mogłam go lepiej poznać i zrozumieć.

W tej części Sarai podoba mi się o wiele bardziej, jest dużo ciekawszą postacią, bardziej dynamiczną. W końcu zmieniła się w kobietę żadną walki o samą siebie.

Uważam, że ta powieść, jak i cała ta seria to jedne z lepszych powieści w tym gatunku. Mroczny romans zdecydowanie bardzo przypadł mi do gustu i nie ukrywam, że bardzo chcę poznać dalsze losy tych bohaterów. Ponadto uważam, że jest to bardzo udana kontynuacja, polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty