wtorek, 23 października 2018


RECENZJA
"Dziewczyna mojego brata" K. A. Linde

O autorce:
K. A. Linde jest gwiazdą wśród autorek poruszających powieści obyczajowe.
Napisała kilka serii i książek, ale w Polsce ukazała się tylko seria “Mister Wright”.
Autorka jest zapaloną podróżniczą, czytelniczką i amatorką okazyjnych zakupów. Mieszka w Chapel Hill w Karolinie Północnej, z mężem i dwoma cudownymi psami.

O książce:
Data wydania: 27 września 2017
Liczba stron: 348
Kategoria: literatura obyczajowa, romans
Cykl: Mrs. Wright
Tom: 1
Wydawnictwo: Burda Książki

Opis książki:
“Kiedyś chodziłam z jego bratem. On tego nie pamiętał, a ja wolałabym zapomnieć. Od dawna nie chciałam mieć nic wspólnego z tą rodziną, ale kiedy wróciłam do domu, Jensen Wright wtargnął w mój świat. Miał pewność siebie miliardera i boski seksapil. Nawet ja musiałam ulec naszej wzajemnej fascynacji. Wpasował się w moje życie niczym brakujący kawałek układanki. Szkoda, że zapomniał o tym, co mogłoby nas zniszczyć. Bo Jensen Wright niczym się nie dzieli. Z nikim. A jeśli jego brat odkryje prawdę, wszystko może runąć. Wziąwszy to pod uwagę, czy się nie pomyliłam?”

Emery po nieudanym związku rezygnuje ze swojej kariery i wraca do rodzinnego miasta, Lubbock. Zatrzymuje się u swojej siostry, pomaga jej. Spędza również czas z Heidi, swoją przyjaciółką, która jest wszędzie tam, gdzie coś się dzieje.
Jensen prowadzi rodzinną firmę, której zarządzaniem zajął się po śmierci ojca. Bogaty, przystojny mężczyzna jest niezależny i nie szuka miłości. Po burzliwym rozwodzie owiniętym siecią kłamstw ze strony byłej żony, nie potrafi się zaangażować.

“Tym razem żadne słodkie słówka Jensena nie zmieniłyby mojego zdania. Tam szła staruszka, która groziła nam pięścią. To było komiczne, nagle poczułam się jak w starym filmie i umierałam z upokorzenia.”

Emery i Jensen spotykają się na ślubie jego siostry. Mężczyzna nie wie, że kobieta, która zawróciła mu w głowie jest byłą dziewczyną jego młodszego brata.
Akcja bardzo ciekawie się rozwija, widać zmiany zachodzące w bohaterach, ich troski, niepowności i stopniowe budowanie zaufania.

“Miłość jest trudna. (...)
Zmienia Cię w inną osobę.
Ale to właśnie czyni ją piękną. Kiedy wiesz, że nikt  inny na świecie nie mógłby sprawić, że czujesz się wtedy w ten sposób. Kiedy akceptujesz ból i prawdziwie doświadczasz tego, czym jest bycie razem.”

Książka bardzo mnie wciągnęła, historia w niej zawarta, jak i wątki poboczne są naprawdę starannie dopracowane. Dzięki dobrze wykreowanym postaciom akcja nie jest nudna.
Bardzo chętnie sięgnę po kolejne części, które są o innych bohaterach. Nie mogę się doczekać!

Szczerze polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty