wtorek, 28 stycznia 2020

KARTOTEKA - Agnieszka Zakrzewska




Imię i nazwisko/Pseudonim: Agnieszka Zakrzewska

Informacja o autorze:

Autorka sagi amsterdamskiej, od 17 lat na emigracji w Holandii, recruiter, żona Wilka, kolekcjonerka dobrych emocji i wielbicielka ludzi z poczuciem humoru i z nietypowymi pasjami.

1. Co najbardzej lubisz/ doceniasz w życiu:
Lubię, kiedy coś się dzieje. Doceniam ludzi, którym chce się żyć, którzy są ciekawi, otwarci, nietuzinkowi. Uwielbiam podróże, biografie, rozmowy o wszystkim i o niczym, dobre chwile, momenty, drobnostki. Doceniam zdrowie i czas oraz najbliższych. Są motorem mojego działania.

2. Ile książek masz na swoich półkach?
Nigdy nie jestem w stanie policzyć wszystkich książek, gdyż spora ich część została w domu rodzinnym w Polsce. Na pewno sporo i jeszcze więcej 🙂

3. Możesz zmienić świat, co robisz?
Ale to się dzieje codziennie. My naprawdę możemy sami zmieniać świat i bez czarodziejskiej różdżki i przenoszenia gór. Wystarczy zacząć od siebie. Być życzliwym, pogodnym, pomocnym, dbać o środowisko, zwierzęta, żyć z głową, nie zamykać się na innych. To małe okruchy dobra uśmiechają rzeczywistość.

4. Jakie masz talenty?
Ogromnie żałuję, że nie wokalne i sportowe:-)
Mam nadzieję, że talent do wymyślania ciekawych historii i zjednywania sobie ludzi.

5. Skąd bierzesz pomysły na imiona dla bohaterów?
Już w chwili, gdy w mojej głowie pojawia się jakaś historia, od razu wiem, kto będzie jej bohaterem i jakie nadam mu imię. To dlatego, że z racji mojego zawodu spotkam setki ludzi i podświadomie zapamiętuję ich personalia. Potem je tylko trochę zmieniam 🙂

6. Jak wygląda Twój pokój (dowolny bądź ulubiony) ?
Mój pokój jest jasny słoneczny, z kwiatami na stole, wygodną kanapą, mnóstwem książek i portretami najbliższych na ścianach.

7. Co najbardziej lubisz robić w czasie wolnym? (Poza czytaniem i pisaniem)
Siedzieć w kinie, pływać, podróżować i obmyślać nowe powieści.

8. Co najbardziej lubisz jeść?
Kolorowe kanapki mojego męża i śledzie w Warszawie.

9. Jaki jest najważniejszy dzień w Twoim życiu, dlaczego uważasz że to właśnie ten?
To dzień, w którym moi Rodzice się poznali. Gdyby nie oni nigdy nie byłoby mnie na tym świecie 🙂

10. Gdybyś miała jedno życzenie to poprosiłabyś o?
Wehikuł czasu. Mogłabym cofnąć się w czasie i przespacerować ulicami przedwojennej Warszawy. Lata 20 i 30 ubiegłego wieku to mój ukochany okres w historii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty