sobota, 4 stycznia 2020

KARTOTEKA -Riva Scott




Imię i nazwisko / Pseudonim:
MARTA BOBOLA-ZAGOŻDŻON / RIVA SCOTT

Informacja o autorze:
Marta Bobola-Zagożdżon (ur. 12.03.1991 r.), mieszkająca od urodzenia w Zgorzelcu. Debiutująca autorka, pisząca pod pseudonimem – RIVA SCOTT. Szczęśliwa żona i matka dwóch cudownych urwisów. Beznadziejna książkoholiczka, zakochana w romansach z dreszczykiem emocji, która postanowiła spróbować swoich sił w literackim świecie. Totalna romantyczka, potrafiąca rozkleić się nawet na reklamach telewizyjnych. Blogerka i recenzentka książkowa, publikująca w social mediach pod nazwą marta_ksiazkowa_kraina. Przygodę z pisaniem zaczęła na początku 2019 r., a Smak Pokusy jest jej debiutancką powieścią.

1. Co najbardziej lubisz/doceniasz w życiu?
Szczerość, nienawidzę lania wody. Moim zdaniem lepsza jest gorzka prawda, niż słodkie kłamstwo.

2. Ile książek masz na swoich półkach?
O kurcze ciężko stwierdzić, ale jest ich lekko ponad 400.

3. Możesz zmienić świat, co robisz?
W świecie jest dużo do zmian, ale przede wszystkim sprawiła bym by chore dzieci miały dostęp do wszystkich możliwych sposobów leczenia. By ich rodzice nie musieli się martwić o ich życie. Angażuje się chętnie w akcje charytatywne i choć w taki sposób próbuje zmienić świat.

4. Jakie masz talenty?
Mój mąż stwierdził by, że do wkurzania ludzi i chyba coś w tym jest 😁

5. Skąd bierzesz pomysły na imiona dla bohaterów?
Z głowy. Nie siedzę i nie szukam imion w internecie wyobrażam sobie danego bohatera i najczęściej imię samo się klaruje.

6. Jak wygląda Twój pokój (dowolny bądź ulubiony)?
Uwielbiam mój salon, mam w nim moje ukochane regały z książkami, wygodny narożnik z lampą podłogową z tyłu, która umożliwia mi czytanie wieczorami. To taki mój mały kącik. Oczywiście jest tam też telewizor, wielki stół przy którym siadam i piszę (niestety brakuje mi jednego pokoju takiego tylko dla mnie).

7. Co najbardziej lubisz robić w czasie wolnym? (Poza czytaniem i pisaniem).
Uwielbiam oglądać seriale, czasem potrzebuje takiego detoxu od pisania i czytania. Znajduje wtedy jakiś fajny serial i zatracam się w nim. Kocham również zabawę z grafikami. Uwielbiam tworzyć grafiki z cytatami i okładki do książek.

8. Co najbardziej lubisz jeść?
Żelki, jestem żelkoholikiem. Mogłabym je jeść kilogramami, ale tylko te kwaśne 😂

9. Jaki jest najważniejszy dzień w Twoim życiu, dlaczego uważasz że to właśnie ten?
Mam trzy takie dni. Pierwszy to narodziny mojego pierwszego syna. Ten dzień odmienił moje życie o 180 stopni, gdyż urodziłam go mając tylko 20lat. Byłam młodziutka i życie jakie prowadziłam do tej pory przestało się liczyć. Kolejny to dzień mojego ślubu, w którym wyszłam za moją szczenięcą miłość, a trzeci to dzień narodzin mojego młodszego syna. Przy takich chwilach wszystko inne blednie.

10. Gdybyś miała jedno życzenie to poprosiłabyś o?
Miałam tylko 10lat, gdy zmarła moja mama. Gdybym miała jedno życzenie chciałabym spędzić z nią choćby jeszcze jeden dzień.

1 komentarz:

Popularne posty