wtorek, 21 stycznia 2020

KARTOTEKA - J.B.Grajda




Imię i nazwisko / Pseudonim: J.B.Grajda

Informacja o autorze:
Mam trzydzieści dwa lata (zaraz trzydzieści trzy) i mieszkam obecnie w Mińsku Mazowieckim wraz z mężem i dwójką dzieci. Z miłości do książek napisałam własną powieść, która od zawsze była moim marzeniem. Dzięki wydawnictwu WasPos od 14 grudnia możecie kupić moją debiutancką powieść „Karuzela życia” w każdej księgarni internetowej. Ogromnie cenię sobie przyjaźń i bezinteresowność drugiego człowieka. Wierzę, że dobro powraca.

1. Co najbardziej lubisz/doceniasz w życiu?
Rodzinę, która daje mi dużo radości, ale również i satysfakcji.  Dzięki moim dzieciom i mężowi czuję się w pełni spełniona jako kobieta.

2. Ile książek masz na swoich półkach?
Ojoj... Dużo. Ponad 500

3. Możesz zmienić świat, co robisz?
Dobre pytanie, aczkolwiek chyba nie wiedziałabym od czego zacząć. Wynaleźć lek na raka? Uzdrowić wszystkich nieuleczalnie chorych? Wyremontować domy dziecka? Jest dużo do ulepszenia.

4. Jakie masz talenty?
Ha, ha, ha. Poproszę następne pytanie :)

5. Skąd bierzesz pomysły na imiona dla bohaterów?
Z życia, otoczenia, bo mi pasują w zdrobnieniach. Różnie. Ale wcześniej długo i namiętnie analizuje je w głowie.

6. Jak wygląda Twój pokój (dowolny bądź ulubiony)?
Dużo odcieni białego i szarego. I koniecznie wygodny fotel.

7. Co najbardziej lubisz robić w czasie wolnym? (Poza czytaniem i pisaniem).
Spać i jeść!!!

8. Co najbardziej lubisz jeść?
Makarony prawie pod każdą postacią i sushi.

9. Jaki jest najważniejszy dzień w Twoim życiu, dlaczego uważasz że to właśnie ten?
Bez dwóch zdań dzień 28 czerwca i 24 marca, to daty kiedy urodziły się moje dzieci. To wtedy uświadomiłam sobie, że od dziś jestem odpowiedzialna nie tylko za siebie.

10. Gdybyś miała jedno życzenie to poprosiłabyś o?
Szczęście, bo pod tym uczuciem kryje się wszystko. Będę szczęśliwa, kiedy moja rodzina będzie zdrowa, będę szczęśliwa kiedy będzie mnie stać na podstawowe potrzeby, będę szczęśliwa kiedy uda mi się spełnić marzenia, będę szczęśliwa kiedy moje dzieci wyrosną na porządnych ludzi i będą po prostu szczęśliwe.

Dziękuję i pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty