wtorek, 10 marca 2020

KARTOTEKA - Beata Majewska/Augusta Docher




Imię i nazwisko / Pseudonim: Beata Majewska/Augusta Docher

Informacja o autorze:
Polecam zerknąć na mój autorski FP. Tam uprawiam spektakularny ekshibicjonizm.

1. Co najbardziej lubisz/doceniasz w życiu?
Och. Trudne pytanie. Chyba mój dom. Gdyby jeszcze wokół panowała sterylna cisza, byłabym w raju.

2. Ile książek masz na swoich półkach?
 Mnóstwo. Mimo tego, że stale się ich pozbywam (rozdaję, sprzedaję), więcej przybywa niż znika. Pewnie z tysiąc, plus kilkaset e-booków J

3. Możesz zmienić świat, co robisz?
Ojej, jeszcze trudniejsze. Nie mam pojęcia, za duża odpowiedzialność, nawet Pan Bóg czasami nie ogarnia, co wyprawiamy, ale okej, mam pomysł: sprawiam, że znikają komary. Wszystkie. I nic nie powstaje w ich zastępstwie.

4. Jakie masz talenty?
Chyba żadnego. Nie czuję się szczególnie utalentowana.

5. Skąd bierzesz pomysły na imiona dla bohaterów?
Z głowy. Z łapanki (imiona znajomych). Bywa, że pod wpływem jakiejś nowej znajomości.

6. Jak wygląda Twój pokój (dowolny bądź ulubiony)?
Mogę zdradzić jak wygląda moja sypialnia. To małe pomieszczenie, pierwotnie miało być łazienką, wąskie, ciemne, bardzo ciche, chłodne, z małym oknem i błękitnymi ścianami. Mój mąż mówi, że śpię w karcerze, ale prawda jest taka, że to idealne miejsce do spania, bo jest cicho, ciemno i zimno, czyli tak jak lubię. Oczywiście 2/3 powierzchni zajmuje łóżko, a pozostałą książki.

7. Co najbardziej lubisz robić w czasie wolnym? (Poza czytaniem i pisaniem).
Podróże. Leżenie na plaży to moja najulubieńsza czynność, poza tą wiadomą, czyli seksem ;) (mamo, nie czytaj tego!)

8. Co najbardziej lubisz jeść?
O matko. Teraz to nic, bo się odchudzam. Wszystko lubię. Im bardziej niezdrowe, tym lepiej smakuje. Musi być tłusto, smacznie, na bogato. Nie dla mnie koktajle z jarmużu. Wolę frytki, pączki z lukrem i befsztyk tatarski. (Nie róbcie tego w domu!)

9. Jaki jest najważniejszy dzień w Twoim życiu, dlaczego uważasz że to właśnie ten?
Jeszcze chyba nie nadszedł? A może już dawno mam go za sobą. Generalnie to chyba każdy dzień jest ważny, nawet taki przełażony w koszuli nocnej.

10. Gdybyś miała/miał jedno życzenie to poprosiłabyś o?
O zdrowie i szczęśliwe życie dla wszystkich moich najbliższych.

1 komentarz:

Popularne posty