wtorek, 17 marca 2020

KARTOTEKA - Kinga Litkowiec




Imię i nazwisko / Pseudonim: King Litkowiec

Informacja o autorze:
Pochodzę z małej miejscowości w województwie Lubelskim. Na koncie mam dopiero jedną wydaną książkę – „Miasto Mafii”, jednak kolejne są już w przygotowaniu, jeszcze przed wakacjami zostanie wydany pierwszy tom cyklu „Demony Los Angeles”.

1. Co najbardziej lubisz/doceniasz w życiu?
Po urodzeniu dziecka zaczęłam doceniać czas wolny ;-). A tak poważnie... Obecność bliskich mi osób, ich wsparcie i wiarę we mnie. To najważniejsze.

2. Ile książek masz na swoich półkach?
Przyznam szczerzę, że nigdy nie liczyłam. Myślę, że około 300.

3. Możesz zmienić świat, co robisz?
Najpierw likwiduję choroby.

4. Jakie masz talenty?
Chyba umiem pisać ;-). A tak poza tym, to beztalencie ze mnie ;-). Może gotowanie jeszcze mi wychodzi.

5. Skąd bierzesz pomysły na imiona dla bohaterów?
Czasami samo wpada mi coś do głowy. Bywa też tak, że wybieram imiona aktorów lub muzyków, których lubię.

6. Jak wygląda Twój pokój (dowolny bądź ulubiony)?
Górują w nim szare kolory i minimalizm.

7. Co najbardziej lubisz robić w czasie wolnym? (Poza czytaniem i pisaniem).
Poza czytaniem i pisaniem? Hmmmm. Robię zdjęcia, gotuję, lub po prostu nic nie robię.

8. Co najbardziej lubisz jeść?
Wszystko, co ma w sobie szpinak lub piersi kurczaka.

9. Jaki jest najważniejszy dzień w Twoim życiu, dlaczego uważasz że to właśnie ten?
Narodziny mojego syna. Z przyczyn oczywistych, a także dlatego, że oboje cudem to przeżyliśmy.

10. Gdybyś miała/miał jedno życzenie to poprosiłabyś o?
O zdrowie. Dla mnie i moich bliskich. To najważniejsze.

1 komentarz:

Popularne posty