wtorek, 31 marca 2020

KARTOTEKA - Ewa Pirce




Imię i nazwisko / Pseudonim: Ewa Pirce

Informacja o autorze:
Ewa Pirce przygodę z pisarstwem rozpoczęła od publikowania swoich tekstów na blogu, a później na platformie Wattpad. W 2017 roku wydała swoją debiutancką książkę pt. „Córka pedofila”, która przyniosła jej dużą popularność wśród czytelników. Potem sukcesywnie od 2018 roku wydawała kolejne swoje powieści: „Obietnicę”, „Zapisane w pamięci”, „Odkupienie”, dwie części „Dopóki nie zajdzie słońce”. W międzyczasie napisała kilka opowiadań opublikowanych w antologiach Grupy Literackiej AILES: „Godzina diabła”, MDS: Miłosne rewolucje i „Dopóki śmierć nas nie rozłączy”. Prywatnie jest matką, żoną, siostrą i przyjaciółką. Kocha nie tylko pisać, ale i czytać książki. Jej drugą wielką miłością jest muzyka – główne natchnienie i inspiracja. Dlatego w klawiaturę stuka ze słuchawkami na uszach i kubkiem zielonej herbaty w ręce. A gdy musi odpocząć, ogląda ulubione seriale.


1. Co najbardziej lubisz/doceniasz w życiu?
Lubię ogólnie życie i wszystko co się z nim wiąże (wszystko, co pozytywne, rzecz jasna). Doceniam natomiast wspaniałych ludzi, których mam szczęście znać i którzy mnie otaczają.

2. Ile książek masz na swoich półkach?
W swojej prywatnej bibliotece ponad dwa tysiące, chyba, że doliczymy książki córki i synka, to będzie niespełna trzy tysiące :D

3. Możesz zmienić świat, co robisz?
Pozbywam się chorób, głodu, cierpienia, a w serca ludzkie wlewam znaczną ilość empatii.

4. Jakie masz talenty?
Nie wiem, czy w ogóle jakieś posiadam :P Chyba o to warto by było zapytać kogoś z mojego otoczenia.

5. Skąd bierzesz pomysły na imiona dla bohaterów?
Różnie, czasami są to moje ukochane postaci z filmów czy seriali. Ulubiony piosenkarz, albo moja Marysia mi podpowiada.

6. Jak wygląda Twój pokój (dowolny bądź ulubiony)?
(Śmiech) musiałabyś wpaść do mnie na kawę, wtedy byś zrozumiała skąd moje rozbawienie. Nie posiadam takiego miejsca.

7. Co najbardziej lubisz robić w czasie wolnym? (Poza czytaniem i pisaniem).
Oglądam seriale. Baaardzo to lubię i pozwalają mi się odprężyć. Jeśli liczyłaś na jakieś aktywności to nie… Jeszcze do tego nie dorosłam chyba :P Ale zamierzam wrócić do Jogi.

8. Co najbardziej lubisz jeść?
Barszcz czerwony! Mmm

9. Jaki jest najważniejszy dzień w Twoim życiu, dlaczego uważasz że to właśnie ten?
Każdy dzień jest dla mnie ważny. No, a te najbardziej zapamiętałe to chyba dni w których urodziłam swoje dzieci.

10. Gdybyś miała/miał jedno życzenie to poprosiłabyś o?
O to, by nikt z moich najbliższych nigdy nie zachorował.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty