wtorek, 24 marca 2020

KARTOTEKA - Elżbieta Ceglarek




Imię i nazwisko: Elżbieta Ceglarek

Informacja o autorze:
Mieszka, pracuje i tworzy w Bełchatowie. Wydała trzy powieści: Drugie życie Leny, Moja asteroida, Facet z pocztówki.

1. Co najbardziej lubisz/doceniasz w życiu?
Doceniam prawdziwą przyjaźń, o którą tak trudno w dzisiejszych czasach.

2. Ile książek masz na swoich półkach?
Trudno powiedzieć, nigdy ich nie liczyłam.

3. Możesz zmienić świat, co robisz?
Wyeliminowałabym biedę wśród ludzi i zwierząt. Tak skutecznie, żeby nikt na świecie nie chodził głodny.

4. Jakie masz talenty?
Oprócz pisania chyba żadnego innego. No może trochę gram na pianinie.

5. Skąd bierzesz pomysły na imiona dla bohaterów?
Po prostu z głowy.

6. Jak wygląda Twój pokój (dowolny bądź ulubiony)?
Najważniejsze jest biurko i laptop. No, jeszcze biblioteczka. Pozostałe sprzęty, rzeczy, meble nie mają już takiego znaczenia. Chociaż nie powiem, że nie lubię ciekawych wystrojów wnętrz.

7. Co najbardziej lubisz robić w czasie wolnym? (Poza czytaniem i pisaniem).
Spotkania z przyjaciółmi. Dobry film w kinie…, dobra kawa w kawiarni…, dobra książka  w domu…

8. Co najbardziej lubisz jeść?
Uwielbiam dania z makaronem  w każdej postaci. Poza tym może naleśniki…

9. Jaki jest najważniejszy dzień w Twoim życiu, dlaczego uważasz że to właśnie ten?
To było bardzo dawno, ale jak dla każdej mamy, tak i dla mnie najważniejszy dzień to ten, w którym urodziła się moja córka.

10. Gdybyś miała jedno życzenie to poprosiłabyś o?
O wnuki. Chciałabym już je mieć.

1 komentarz:

  1. Dzięki za ten wywiad przybliżający moją ulubioną autorkę.

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty