środa, 4 marca 2020

KARTOTEKA - Katarzyna Mak





Imię i nazwisko / Pseudonim: Katarzyna Mak

Informacja o autorze:
Pochodzi z lubuskiego, urodziła się w Gorzowie Wielkopolskim i zamieszkuje okoliczną wieś. Autorka między innymi: Dwudziestu minut do szczęścia, sagi Między nami miłość, na którą składa się Niepokorna, Nieuchwytny i Nierozłączni, Usłanych różami.

1. Co najbardziej lubisz/doceniasz w życiu?
Prawdomówność i szczerość. I także miłość – bez niej życie nie miałoby najmniejszego sensu.

2. Ile książek masz na swoich półkach?
Ojej, całe mnóstwo, a jak do tego doliczyć własnoręcznie napisane…😉

3. Możesz zmienić świat, co robisz?
To bardzo trudne pytanie. Uczę miłości do drugiego człowieka, bo wydaje mi się, że wiele osób najczęściej właśnie o tym zapomina…

4. Jakie masz talenty?
Ciężko powiedzieć. Piszę, ale czy jestem utalentowana w tej dziedzinie, to trzeba by było zapytać moich czytelników 😉

5. Skąd bierzesz pomysły na imiona dla bohaterów?
W zasadzie nigdy się nad tym nie zastanawiałam. One zaczynają żyć wraz z ich bohaterami, rodzi się pomysł na bohatera, a imię po prostu zaczyna do niego pasować. To zupełnie tak samo, jak w przypadku, gdy rodziły się moje dzieci 😊 Jedno spojrzenie i od razu wiedziałam, kim jest ów mały człowiek <3

6. Jak wygląda Twój pokój (dowolny bądź ulubiony)?
Uwielbiam stare meble. Mój salon urządzony jest antykami. Natomiast ostatnio moim ulubionym miejscem w domu stała się kuchnia. Przeszła przed świętami ogromną metamorfozę (jest tradycyjna, ale nie brakuje w niej efektu glamour) i uwielbiam w niej przebywać 😊

7. Co najbardziej lubisz robić w czasie wolnym? (Poza czytaniem i pisaniem).
O Jezu, dlaczego wykluczyłaś akurat te dwie czynności 😉 A tak serio, lubię przebywać z moim wnukiem, którego uwielbiam, lubię też podróżować, choć mam ku temu bardzo mało sposobności. Niemniej krótki wypad z mężem nad Bałtyk, spacer po Międzyzdrojach… Ach 😊

8. Co najbardziej lubisz jeść?
Rosół z domowym makaronem 😊

9. Jaki jest najważniejszy dzień w Twoim życiu, dlaczego uważasz że to właśnie ten?
Niestety nie jest to jeden dzień, a co najmniej kilka. Choćby mój ślub z mężczyzną, którego kocham nad życie, narodziny moich dzieci, a mam ich troje, narodziny wnuka, a pewnie jeszcze niejeden przede mną, każda wydana książka… Rozgadałam się? Cóż, taka już moja natura 😉

10. Gdybyś miała jedno życzenie to poprosiłabyś o?
O zdrowie i długie, spokojne i pełne miłości życie dla siebie i swoich najbliższych <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty