wtorek, 22 października 2019



AKCJA – POZNAJ AUTORKĘ


Imię i nazwisko: Magdalena Jasny

1.  Jaka jest Twoja ulubiona książka/książki (maksymalnie trzy)?
Przede wszystkim seria o Harrym Potterze i druga „Igrzyska śmierci”, a w ogóle wolę czytać coś lekkiego i poprawiającego nastrój niż męczyć się jakimiś poważnymi cegłami.

2. A ulubiona piosenka?
„Here Comes The Rain Again” w wykonaniu Eurythmics.

3. Jakie jest Twoje najpiękniejsze wspomnienie?
To było dawno temu, miałam kilkanaście lat. Zgubiłam na spacerze mojego psa, Trolka. Po jakimś czasie zobaczyłam go w oddali, ganiał pomiędzy ludźmi i rozglądał się z przerażeniem, szukając mnie. Zawołałam go. Nigdy nie zapomnę tego szczęścia w oczach Trolka i pędu z jakim do mnie przybiegł. Usiadłam na chodniku i tuliłam go długo, a on merdał, podskakiwał, fufał i właził mi na kolana, choć był na to stanowczo za duży.

4. Kim jest osoba, która najbardziej Cię inspiruje?
Joan Rowling! Stworzyła najpoczytniejszą książkę na świecie, będąc na skraju nędzy. Kiedyś nie miałam pojęcia jak jej się to udało. Teraz, gdy sama zaczęłam pisać, wiem, że ucieczka w wymyślony przez siebie świat jest jak zastrzyk energii, daje optymizm i siłę do zmagania się z prawdziwym życiem.

5. Jak zaczęła się Twoja przygoda z książkami, zarówno czytaniem, jak i pisaniem?
Czytam odkąd pamiętam i wciąż jest to moja ulubiona rozrywka, choć niektóre gry komputerowe stanowią silną konkurencję J
Natomiast pisać zaczęłam wtedy, gdy moja kilkuletnia córeczka zapragnęła usłyszeć jakieś nowe historie o magicznych stworzeniach. Wymyśliłam Farmagię dla niej.

6. Czy wydarzenia, które wydarzyły się w Twoim życiu wpływają na to o czym piszesz?
Oczywiście! Wprawdzie piszę fantasy, ale zainteresowania i doświadczenia moich bohaterów to moje zainteresowania i doświadczenia. Jak inaczej mogłabym o nich pisać?

7. Gdybyś mogła zamieszkać w dowolnym miejscu na Ziemi – gdzie by to było?
Pod wodą, na rafie koralowej.

8. Gdybyś miała milion złotych, co byś z nim zrobiła?
Sama nie wiem… Daj mi milion – zobaczymy, co zrobię J

9. Skoro życie jest takie krótkie, dlaczego nie robimy tylu rzeczy, które lubimy?
Ja robię! A przynajmniej staram się nie robić tego, czego nie lubię.

10. Co robisz, gdy nikt nie patrzy? (To pytanie ma charakter typowo humorystyczny😊)
Oglądam głupawe teleturnieje J

Bardzo dziękuję za możliwość „przepytania” Cię. Mam nadzieję, że pytania nie były problemowe.
Życzę wszystkiego dobrego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty