wtorek, 8 października 2019

POZNAJ AUTORKĘ - Camila En



AKCJA – POZNAJ AUTORKĘ


Imię i nazwisko: Camilla En

1. Jaka jest Twoja ulubiona książka/książki (maksymalnie trzy)?
Tylko trzy? Hmm no dobrze drogą losową spośród wszystkich ulubionych wybiorę Nicholasa Sparksa Wybór, Katarzynę Grocholę Kryształowy anioł, Jojo Moyes Dziewczyna którą kochałeś.

2. A ulubiona piosenka?
Nie ma takiej. Uwielbiam muzykę. Towarzyszy mi podczas pisania za każdym razem, ale mam ulubione zespoły bądź wykonawców i kocham wszystkie ich piosenki. Pozwolę sobie również na trzy pozycje: Boy Epic, Two Feet i The Score.

3. Jakie jest Twoje najpiękniejsze wspomnienie?
Jest to moment, kiedy dowiedziałam się, że jestem w ciąży.

4. Kim jest osoba, która najbardziej Cię inspiruje?
Ewa Chodakowska i jej niesamowita energia.

5. Jak zaczęła się Twoja przygoda z książkami, zarówno czytaniem, jak i pisaniem?
W moim rodzinnym domu zawsze otaczana byłam książkami. Moja babcia, jak i mama kochały czytać. Kiedy chodziłam do szkoły, nie byłam nimi zainteresowana, lektury szkolne nie były dla mnie. Kiedy miałam piętnaście lat, mama zaproponowała mi książkę do przeczytania. Był to: Pamiętnik Joanny. Wacławy Zimoląg-Szczepańskiej. Książka z 1986 roku otworzyła przede mną drzwi do świata z zupełnie innym wymiarem. Historia była tak poruszająca, iż nie obyło się bez łez. Po przeczytaniu jej zapragnęłam więcej i więcej. I tak to się potoczyło. A pisanie? Przyszło samo. Nawet niedawno wspominałam o tym. Po prostu pewnego dnia zaczęłam zastanawiać się czy, jest coś, w czym mogłabym się spełnić? Otoczona półkami pełnymi książek wyobraziłam sobie historię Lauren (Zaopiekuj się mną). Zadzwoniłam do siostry, opowiedziałam o takiej książce. Kiedy powiedziała, że jest świetna, zapytała czyja to. Ja po prostu odpowiedziałam, że moja. Usiadłam do komputera i zaczęłam pisać.

6. Czy wydarzenia, które wydarzyły się w Twoim życiu wpływają na to o czym piszesz?
Poniekąd tak. Nie ukrywam, że w Zaopiekuj się mną jej coś z mojego życia. A opisując bohaterów miałam przed oczami konkretne osoby.

7. Gdybyś mogła zamieszkać w dowolnym miejscu na Ziemi – gdzie by to było?
Wszędzie. Myślę, że potrafiłabym odnaleźć w każdym miejscu. Warunkiem byłoby mieć przy sobie bliskich.

8. Gdybyś miała milion złotych, co byś z nim zrobiła?
W pierwszej kolejności wykorzystałabym na swoje potrzeby, zapewne książki których, jest tyle. Część dałabym po prostu rodzinie a resztę osobom lub fundacjom, które tych pieniędzy potrzebują.

9. Skoro życie jest takie krótkie, dlaczego nie robimy tylu rzeczy, które lubimy?
Bo może się boimy? Strach blokuje nas w wielu sytuacjach.

10. Co robisz, gdy nikt nie patrzy? (To pytanie ma charakter typowo humorystyczny😊)
Jem słodycze. :P


Bardzo dziękuję za możliwość „przepytania” Cię. Mam nadzieję, że pytania nie były problemowe.
Życzę wszystkiego dobrego!

Również dziękuję, pozdrawiam. 😊

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty