czwartek, 5 września 2019

RECENZJA - Jednak mnie kochaj - Laura Kneidl



RECENZJA „Jednak mnie kochaj” Laura Kneidl

O książce:
Data wydania: 14 sierpnia 2019
Liczba stron: 480
Kategoria: literatura obyczajowa, romans
Cykl: Jednak mnie kochaj
Tom: 1
Wydawnictwo: Jaguar

Opis książki:
Kiedy Sage przyjeżdża na studia do Melview w Nevadzie, nie ma ani przyjaciół, ani pieniędzy, ani dachu nad głową. Jej konto świeci pustkami, więc śpi w samochodzie, jest zagubiona i niepewna jutra, ale jednocześnie z determinacją walczy o nowe życie. Na szczęście, wkrótce spotyka na swej drodze bratnią duszę. Sage i April szybko się zaprzyjaźniają. Istnieje jednak pewien problem – April ma brata, przystojnego amatora erotycznych podbojów, a Sage, z uwagi na swoją przeszłość, stara się trzymać jak najdalej od nieznanych mężczyzn. Stopniowo okazuje się jednak, że Luca to wrażliwy, zraniony człowiek, który podobnie jak ona potrzebuje prawdziwej bliskości.
Kiedy wydaje się już, że Sage odzyskuje radość życia, przeszłość jeszcze raz pokazuje swe złowrogie oblicze i powraca jak upiór podczas radosnych świątecznych dni…”


Moja opinia:
W prawdziwym życiu doskonałość tkwi czasem w niedoskonałości.

„Jednak mnie kochaj” to książka o wyjątkowo uroczej okładce, która przyciągnęła moją uwagę. Nie do końca wiedziałam czego mogę się spodziewać po lekturze, gdyż jest to debiut, więc nie czytałam nic od tej autorki.

Główną bohaterką powieści jest Sage Derting, młoda kobieta, która jest na etapie rozpoczynania swojego studenckiego życia. Wybrała uczelnię z dala od swojego rodzinnego miasta, aby zostawić za sobą trudną przeszłość. Sage jest typem outsiderki, która nie ma zbyt wielu miłych wspomnień z dzieciństwa.

Dziewczyna jest w fatalnej sytuacji finansowej i została zmuszona przez los, aby zamieszkać w aucie. Stara się dorobić jak tylko może, jednak handlowanie biżuterią typu handmade nie jest najbardziej dochodowym biznesem. Za to praca w bibliotece daje więcej korzyści materialnych, jednak zmusza ją do konfrontacji z mężczyzną, a tego Sage się boi…

Laura Kneidl stworzyła powieść, która napisana jest w lekkim, przystępnym stylu, a dodatkowo trafia do serca czytelnika. Autorka w bardzo obrazowy sposób przedstawiła nam historię młodej studentki, której życie nieustannie rzucało kłody pod nogi. Pokazała nam bohaterkę, która mimo wielu trudnych sytuacji starała się nie poddawać i być panią swojego losu.

Bardzo trafił do mnie styl pisania autorki, gdyż powieść czytało mi się naprawdę dobrze. Wyczułam w tej historii zarówno pasję, jak i chęć przekazania czegoś czytelnikowi. „Jednak mnie kochaj” jest powieścią, którą czyta się dla relaksu, jest idealna na chłodne, jesienne wieczory, gdyż skrywa w sobie pokłady ciepła, które rozgrzewają nasze serce.

Powieść jest przesycona emocjami, lektura tworzy przyjemne napięcie, która sprawia, że nie mamy ochoty oderwać się od tej książki i z niecierpliwością czekamy na rozwój wydarzeń.

Pozytywnie odebrałam również kreację bohaterów, gdyż postacie w tej książce są dobrze rozbudowane. Możemy poznać ich charaktery, osobowość oraz sposób myślenia, przy czym warto dodać, iż nie wydają się oni sztuczni. Wręcz przeciwnie, wyczułam w tych postaciach realizm, autentyczność, co sprawiło, że lektura stała się prawdziwą przyjemnością.

Muszę przyznać, że długo zastanawiałam się, czy sięgnąć po tę powieść. Mam tyle książek do przeczytania, że nie wiedziałam, czy tej warto poświęcić swój czas. Cieszę się, że się zdecydowałam, gdyż był to strzał w dziesiątkę. Wydawnictwo Jaguar ostatnio obfituje w naprawdę wartościowe debiuty.

„Jednak mnie kochaj” to historia, która wciągnęła mnie w całości. Nie mogę się doczekać kolejnego tomu, gdyż uwiodła mnie interesująca fabuła, te emocje oraz fantastycznie wykreowani bohaterowie, za którymi już tęsknię.
Gorąco polecam!

2 komentarze:

  1. Super, że cię tak wciągnęła ta lektura 😊 Jednak ja się na nią nie skuszę
    Pozdrawiam
    subjektiv-buch.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpisuję na listę poszukiwań.

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty