wtorek, 2 kwietnia 2019


AKCJA – POZNAJ AUTORKĘ

Imię i nazwisko: I.M. Darkss

1. Jaka jest Twoja ulubiona książka/książki (maksymalnie trzy)?

Jak ja nie lubię takich pytań! Jak mogę spośród tylu cudownych tytułów wybrać tylko trzy? Uwielbiam ’’Maybe someday’’ od Colleen Hoover i masę innych romantycznych tytułów, ale ten zapadł mi lata temu głęboko w serce.

2. A ulubiona piosenka?

Co jakiś czas miano ulubionej piosenki przypada innemu utworowi. Ostatnio jest to: Calum Scott - You Are The Reason

3. Jakie jest Twoje najpiękniejsze wspomnienie?

Naprawdę trudne pytania zadajecie. Nie mam pojęcia, co tutaj napisać i nie rozpisywać się na tyle, by nie zanudzić innych. Wspaniałe wspomnienie to na pewno to, gdy dowiedziałam się, że kolejna moja książka zostanie wydana.

4. Kim jest osoba, która najbardziej Cię inspiruje?

Za inspirację może mi posłużyć każdy, kto spełnił swoje marzenia mimo wielu trudności.

5. Jak zaczęła się Twoja przygoda z książkami, zarówno czytaniem, jak i pisaniem?

Pisanie zawsze sprawiało mi radość, choć nie sądziłam, że rozwinie się to do tego stopnia i będę wydawała swoje powieści. Z czytaniem było podobnie, pomijając szkolne lektury. Omijałam tyle, ile się dało.

6. Czy wydarzenia, które wydarzyły się w Twoim życiu wpływają na to o czym piszesz?

Może w pewnym stopniu. Wydarzenia z mojego życia wpłynęły na to, jaką teraz jestem osobą, a ja na pewno pozostawiam na kartach powieści część siebie, swoje uczucia i emocje. Nie mogę wykluczyć, że z innymi doświadczeniami pisałabym inne książki.

7. Gdybyś mogła zamieszkać w dowolnym miejscu na Ziemi – gdzie by to było?

Nie mam w pragnieniach konkretnego kraju, ale chciałabym mieszkać albo nad wodą, albo w górach.

8. Gdybyś miała milion złotych, co byś z nim zrobiła?

Pewnie część podarowałabym swoim rodzicom, by mogli spełnić któreś ze swoich marzeń, a resztę zostawiła na wypadek, gdyby były mi naprawdę do czegoś potrzebne. Jestem dziwaczna kobietą – nie czerpię przyjemności z wydawania pieniędzy na jakieś zbędne drobiazgi.  

9. Skoro życie jest takie krótkie, dlaczego nie robimy tylu rzeczy, które lubimy?

Ponieważ pomimo nawet najszczerszych chęci czasami przygniata nas ciężar rzeczywistości, codzienności i obowiązków. Myślę, że część z nas też po prostu boi się porażki, więc szuka wymówek i odkłada marzenia na później. Dopóki odkładamy coś na później, możemy mieć nadzieję na sukces bez żadnego ryzyka.

10. Co robisz, gdy nikt nie patrzy? (To pytanie ma charakter typowo humorystyczny😊)

Piszę, lubię pisać w samotności, a z rzeczy humorystycznych – obżeram się słodyczami i wzdycham do zdjęć wytatuowanych panów, rozpaczając, że są tak bardzo, bardzo, bardzo daleko ode mnie.

Bardzo dziękuję za możliwość „przepytania” Cię. Mam nadzieję, że pytania nie były problemowe. 
Życzę wszystkiego dobrego!


Ja również bardzo dziękuję, świetnie się bawiłam.

1 komentarz:

Popularne posty