niedziela, 10 marca 2019


RECENZJA „Księga dobrych myśli” Beata Pawlikowska

O książce:
Data wydania: 16 stycznia 2019
Liczba stron: 400
Kategoria: poradnik
Wydawnictwo: Edipresse


Opis książki:
Niech to będzie najlepszy rok twojego życia!
365 dni i 365 pozytywnych tekstów, które pomogą ci spojrzeć na świat, ludzi i siebie samego w dobry, życzliwy, konstruktywny sposób.
Siła, nadzieja, cierpliwość, wyrozumiałość, wytrwałość, wyznaczanie i osiąganie celów, konsekwencja w działaniu, akceptacja, przyjaźń do samego siebie, poczucie własnej wartości, spokój serca, wewnętrzna równowaga, rozwój duchowy, radość, optymizm, pozytywne nastawienie, wolność- tego nauczysz się z tej książki.
365 nowych życiowych kodów na cały rok.”


Moja opinia:
Bardzo lubię poradniki, lubię sentencje czy jakieś motywujące słowa na każdy dzień. Zwłaszcza takie, które są refleksyjne.

Ta książka została pięknie wydana, aczkolwiek przeszkadza mi jej zbyt duży format. Często przemieszczam się między dwoma domami i jest po prostu nieporęczna w przewożeniu, co uważam za jej duży minut.

Nawiązując do jej treści. Słowa autorki przypadły mi do gustu, gdyż spełniają swoje zadanie. Są w formie poradnika, który ma nas motywować i staje się to rytuałem na każdy dzień. Lubię czytać każdego dnia kartkę, która została na tą datę przeznaczona.

Nie wiem, co więcej mogłabym Wam napisać o najnowszej pozycji od Beaty Pawlikowskiej. Muszę przyznać, że nie czytałam całości, bo mamy dopiero marzec, a nie chciałam czytać czegoś, co jest przeznaczone na kolejne miesiące. Do tej pory słowa autorki sprawiały mi przyjemność i bardzo chętnie sięgam w wolnych chwilach po tę pozycję, aby umilić sobie każdy dzień.

Jeśli lubicie poradniki i nie przeszkadza Wam ten monstrualny format – zdecydowanie polecam. Jest to ciekawa pozycja, po którą warto sięgnąć, niezależnie od wieku. Jednak zdecydowanie jest to książka kierowana do kobiet.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty